Exkluzivní opening POP - UP STORE v OC Chodov

úterý 18. června 2013

Červen, 18

Včera jsem se s přítelem zúčastnila exkluzivního otevření obchodu POP - UP STORE, který je věnován šikovným českým nadějným talentovaným módním návrhářů. Otevření se konalo v obchodním centru Chodov a jako host dorazila Jitka Válková, se kterou jsem se již setkala na MTV Party. Kromě představení úžasných kolekcí ( minimalismus, elegance, smyslnost ) se podávalo vynikající sushi, na které jsem ulítlá. Moc vám o otevření říkat nebudu, jelikož si o něm budeme moct za pár dní přečíst na Krasna.cz :) Pak jsme se šli ještě s přítelem osvěžit do Starbucks a jeli domů :) Obchod je otevřen do 14.7. takže se tam rozhodně zajděte podívat! ASK.FM



9 komentářů

  1. musí tam být zajímavé kousky :)
    dostala jsem chuť na něco ze Starbucks :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tam se určitě podívám ! :) Mňam Starbucks !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. ó, tak to musí byť skvelý obchod, keď v ňom bude predávať svoje kúsky "mladá krv"!
    a Starbucks! mňam!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. jééé, škoda že to je tak daleko :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, škoda, že je to ode mně daleko.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, muselo to být super ;)

    OdpovědětVymazat
  7. tobě to vždy tak neskutečně sluší!:)
    Do Chodova se bohužel nedostanu:(

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne