Physiogel: Body lotion & creme

středa 26. června 2013

Červen, 26

Mám pro vás super zprávu - pokud máte citlivou a suchou pokožku, doporučuji vám z celého srdce tuto značku - PHYSIOGEL. Sama jsem ji neznala, ale po vyzkoušení těchto produktů jsem si ji okamžitě oblíbila. Obecně Physiogel má za úkol tři podstatné věci: respektovat, chránit a zklidňovat pokožku. Za tu dobu, co jsem produkty zkoušela, to mohu jenom potvrdit.

Značka se soustřeďuje na tři oblasti suché a citlivé pokožky - hydrataci, uklidnění a čištění. Já vyzkoušela produkty z řady hydratace a tady jsou mé dojmy.

Physiogel krém - úžasná věc! Pokud trpíte právě suchou pokožkou a potřebujete před nanesením make-upu nějaký balzám či vyživení, tak právě tento krém je nejlepším pomocníkem. Krém jsou používala ráno a večer a opravdu dlouhodobě hydratuje a během dne nemáte pocit, že jste zestárla o několik let. Mezi jeho výhody patří, že neobsahuje parfemaci a barviva, jedná se o hypoalergenní složení ( vhodný i pro pokožku se sklonem atopickému ekzému ), zanechává pokožku hebkou a pružnou, a také obnovuje přirozenou lipidovou bariéru kůže. Pro mě jednička!

Physiogel tělové mléko - i mé tělo není dostatečně hydratováno a musím používat produkty pro suchou pokožku, proto toto tělové mléko bylo mým zachráncem. Opět zanechává pokožku hebkou, pružnou a vyživenou. Vrací pokožce ztracenou hydrataci, neobsahuje žádnou parfemaci ani barviva či konzervační látky. Mléka vydrží dlouho. Konzistence je tekutější, ale za to se velmi rychle vstřebá.

Zkrátka tuto značku vřele doporučuji a produkty se dají koupit například na Lekarna.cz či DocSimon.cz


Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne