Prague / outfit / showroom / Be Chick / Czech Chicks

sobota 29. června 2013

Červen, 29

První den prázdnin, hurá! I když mi přijde, že mi ty dva měsíce volna stejně nebudou stačit, mám dost povinností. V pondělí s přítelem odjíždíme na chatu, pak Slovensko, Morava.. tento rok to pojmem Cestování po své vlastni a Slovenska. Příští rok nás čeká Švédsko, na které se už moc těšíme :) 

Dnes jsem se vydala s kamarádkou navštívit holky z Czech Chicks, zejména jejich showroom na Václavském náměstí. Holky byly strašně milé a i jsem si něco odnesla. Kromě ostnatého prstýnku, který jsem si zakoupila, jsem od nich jako dárek obdržela krásný řetízek. Moc vám děkuji :) A kamarádka Terka mi věnovala ze sady také jeden prstýnek, díky moc :) Článek o návštěvě showroom můžete čekat jak tady na blogu, tak také na Krasna.cz v nejbližších dnech. Zítra mám poslední den, kdy budu moct něco hodit na blog, jelikož v pondělí odjíždím s přítelem pryč a nebudu mít nějak k dispozici internet, jen na mobilu, takže můžete sledovat můj Instagram, kde budu pravidelně přidávat různé fotky. Omlouvám se za kvalitu fotek, bohužel nemám momentálně k dispozici zrcadlovku, tak to omluvte!

/ blazer Reserverd / tank top H&M / pants H&M / bag Mohito / high heels Bershka / necklace Mohito /
/ úlovky Be Chick /
/ Verča a Hanka - Czech Chicks /

9 komentářů

  1. Jé, moc ti to sluší ;) Budu se těšit na článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně barevné fotky, také jsem zvědavá na článek a moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Prstýnek je super a tobě to jako vždy velice sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty botky ! Kolik stály? Asi udělám lov na bershku :-D

    OdpovědětVymazat
  5. aka kocka je z teba .:))

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. koupila sis moc pěkné věci! :-) holky jsou super, byla jsem u nich na minulé akci a bylo to parádní! :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
  7. krásne topánky. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne