PRINTIC

pátek 28. června 2013

Červen, 28

Když jsem tuto aplikaci uviděla u holek z A Cup Of Style, hned jsem si ji oblíbila! To jsem ale nevěděla, že mi paní napíše, jestli nemám zájem o vyzkoušení. Neváhala jsem ani vteřinu a s radostí pozitivně odpověděla. Printic je vlastně aplikace, která vám vytiskne velmi kvalitní fotky formou polaroidu. Doprava je na Evropu celkem rychlá, fotky jsem objednávala 23. a a dnes mi přišly, takže je to v rozmezí pěti dnů. Fotky můžete vybírat jak z Instagramu, tak normálně z mobilu apod. Já tedy na zkoušku vybrala tři z Instagramu - společnou fotku s přítelem, milující Švédsko a nejroztomilejšího králíka Bety :) Je to vážně skvělá aplikace a doprava je zdarma! Cena fotek se pohybuje kolem dvaceti korun od jedné. Vřele doporučuji! :) - ASK.FM


Omlouvám se za kvalitu! Bohužel nemám k dispozici zrcadlovku, kterou si táta odvez do Norska, tak se budete muset smířit s tímto.

5 komentářů

  1. Je nejlepší, znám ho :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ten králíček je boží! Také mám doma holčičku Sofí a nedala bych ji za nic na světě, je to mazlík :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aplikaci mám, je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. O aplikaci jsem už od pár blogerek četla a po další chvále od tebe začínám uvažovat, že si pár fotek, minimálně na zkoušku, nechám udělat. Ty polaroidy mají svoje kouzlo. :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne