Showroom F&F fall and winter 2013

sobota 1. června 2013

Červen, 1

Včera jsem se s kamarádkou stavila v showroomu F&F, kde nám byly představeny čtyři nové kolekce pro fall and winter 2013. Showroom se nachází na Smíchově a jeho interiér mi připomínal starou Prahu, kterou mám hrozně moc ráda. Kromě báječných jednohubek nám byly představeny již zmíněné čtyři kolekce, které se nesly v tmavých tónech. Kolekce se jmenují Blocked colour, Ladylike tailoring, Grunge luxr a Urban utility. Všechny tyto kolekce jsou představeny u jednotlivých fotek. Na fotkách objevíte i aktuální spring and summer kolekci včetně šperků a doplňků. V showroomu panovala přátelská atmosféra, chválím výborné pochutiny a kolekce. Doufám, že se i přes deštivý den máte dobře :) P.S.Ano, foťák jsem s sebou neměla, tak omluvte kvalitu ;)





Urban utility - kolekce inspirovaná černou, bílou a šedou. Zajímavostí této kolekce jsou jakoby potisky různých písmen či čísel. Kolekce mě natolik nezaujala, ale zalíbily se mi šedé bundy se světlým kožíškem.



Blocked colour - tato kolekce se nachází v elektrizující modré doplněnou černou a bílou. Inspirovaná byla také Victorií Beckham a celkově patří mezi mé oblíbenější kolekce z těch čtyř. Líbí se mi kombinace modré a černé.


Ladylike tailoring - mě asi nejvíce oslovila. Jedná se o kolekci inspirovanou 40.léty a opravdu se tam nacházejí krásné kousky. Můžete si dole na fotce všimnou kombinaci širokých tmavě zelených kalhot, které jsem doplněné černým krajkovým korzetem a tmavě zelenou kožešinou - tato kombinace mě velice oslovila včetně oblečení. 


Grunge luxe - luxusní kolekce černých a vínových tónů, které spolu velice harmonizují. Špičkou této kolekce je pravá kožená bunda a černá kožešinová vesta, ve které se vidím na nadcházejícím Fashion Week/Weekendu s koženými kalhoty, ankle booties a výraznou kabelkou..!


Zvolila jsem bílý oversized top, studded jacket, leather leggins, balerina flats a studded creme bag

8 komentářů

  1. Super! :) Mi se zalíbilo nejvíce boty, kabelky a ty šperky, úžasné! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní :) Moc ti to sluší, skvělý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že plno věcí vypadá opravdu pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  4. některé věci mě na fotkách opravdu dost zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké, určitě bych si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, krása, určitě bych si vybrala :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne