WISHLIST: SUMMER 2013

pátek 7. června 2013

Červen, 7

What I really need for summer.. tápala jsem myšlenkou, o čem bych dnes psala, tak jsem brouzdala Polyvorem a vzpomněla jsem si, že jsem nedávno viděla dost zajímavých věcí, které bych si ráda pořídila. Proto jsem po dlouhé době sestavila " wishlist ". :)

Maxi dress. Nutností každý ženy pro letní dny. Nemyslím zrovna nad těmito, podobné jsem viděla v Tally Weijl, ale byly myslím více nařasené, ale i přesto jsem se v nich viděla na pláži nebo ve víru letní Prahy.

Louis Vuitton Neverfull bag. Zrovna nedávno jsem se nad touto kabelkou pozastavovala. Přišla celkem nepraktická, ale stejně jsem se do ní zamilovala. Více se mi ale líbí v azurovém provedení, ale předlohu jsem pro ni nenašla. Sice cena trochu kolísá, ale dám tomu čas a třeba někdy :)

Bright yellow color Sephora. Když jsem viděla tuto barvičku, zpočátku jsem si nebyla jistá, ale po čase se mi zamlouvala hlavně na opáleném těle, kdy se tato barva ladně vyšvihne :)

Sephora rouge lipstick. Rtěnky mám, ale s těmi nejspokojenějšími jsem jenom u Sephora. A dávám spíše přednost matným. Tento typ sice dává lesk, ale i tak se mi barva zamlouvá :)

Sandals heels. Do nich jsem se zamilovala snad několikrát. Tyto botky jsem viděla nejdříve u ostatních blogerek, ale nejprve jsem se jimi nebyla jistá. Po čase, kdy jsem objevila ty sytě růžové maxi šaty, jsem si řekla, že je prostě k těm šatům musím mít. Avšak ukázkové botky v koláži se nejednají o stejný typ, který si chci pořídit. 

Mini prstýnky. Nedávno jsem na Instagramu holek Czech Chicks objevila jejich nově přidané zboží a to úžasné prstýnky, myslím že za 149 CZK. Plánuji si jich pořídit asi 3, kromě toho tam mají opravdu krásné věci :)

Snad jsem vám moc nevyčerpala, mějte se hezky. ASK.FM

What I really need for summer..wishlist

10 komentářů

  1. Tak ty růžové šaty jsou perfektní! Škoda té ceny u oasis :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty maxišaty jsou kouzelné! Moc by ti slušely :)

    OdpovědětVymazat
  3. Připojuji se, ty šaty jsou opravdu nádherné a určitě by ti moc slušely! :) I ostatní věci se mi ale moc líbí :)
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
  4. Luxus ! Kabelka je boží a šatky mega ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty a boty jsou hodně dobréé :))

    OdpovědětVymazat
  6. maxi šaty a sandal heels! super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle typ šatů se mi také moc líbí. Jinak kabelky od LV jsou krásné, ale přijdou mi moc drahé. Ale jako dárek by mi nějaká rozhodně neurazila :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty a prstýnky se mi líbí nejvíc =)
    Jinak upřímně si myslím, že k tobě se spíš hodí minišaty, máš krásné nohy tak proč je schovávat v šatech až na zem? =)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne