Yves Rocher: mascara & ombre eyeshadows

středa 10. července 2013

Červenec, 10

Na dovolené jsem stále, ale zapomněla jsem na jednu recenzi na super novinky od Yves Rocher. Jinak 14. čekejte článek :)

Když mi přišly novinky francouzské značky Yves Rocher, hned jsem si je šla vyzkoušet, protože
dekorativní kosmetika mi od nich svědčí. Asi víte, že jsem vás asi před třemi týdny informovala
o nové voděodolné řasence a krémových očních stínech. Moc se omlouvám, že jsem na ně nenapsala
recenzi dřív, ale bohužel jsem toho na napsání měla dost. Teď se k tomu konečně dostávám a vy
si následující recenzi můžete přečíst.

Voděodolná řasenka 360 stupňů - Jedná se o super řasenku, která řasy opravdu prodlouží a dodá 
jim objem. Sama už mám řasy trochu slabší, protože jsem tenkrát podstoupila trvalé prodloužení řas,
výsledek byl super, ale pak řasy dostávaly svou daň, a proto jsem ráda, když se mi do ruky dostane
opravdu kvalitní řasenka, která řasy nejen natočí, ale i prodlouží a dodá objem. Je i cenově dostupná
a na internetových stránkách Yves Rocher ji pořídíte za 379 Kč.

Další novinky, které se mi dostaly do ruky, jsou krémové oční stíny. Sice stíny nepoužívám tak často,
spíše jen tak lehce na zvýraznění očí, ale tyto mě velice překvapily. Nejenom, že drží na víčkách
opravdu dlouho - skoro dvanáct hodin - ale také mají příjemnou texturu, která se štětečkem lehce
a příjemně nanáší. Konkrétně se jedná o krémové stíny OMBRE CREME - ULTRA LONGUE TENUE a opět se jedná o voděodolnost - což je pro teplé horké dny výhrou. 

Vyzkoušela jsem odstín 03 - MERCURE a 08 - BRUN NOIR. Na obrázku můžete vidět celkem viditelný rozdíl a krémovou texturu. Jakmile jsem stíny nanesla, opravdu držely a jen tak se nesmyly, ovšem to neznamená, že jdou s těžkostí odlíčit. Tyto i mnoho dalších odstínů pořídíte na internetové stránce Yves Rocher za 199 Kč.

Opravdu jsem s nimi spokojená a opravdu dodržují to, co je v popiscích napsané, doporučuji!

4 komentáře

  1. Ty stíny vypadají hezky, hlavně ta 03! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám z tekutých očních stínů trošku strach, kdysi jsem jedny měla doma a slepovaly víčko, drolily se a celkově nevypadaly moc dobře.. tak raději zůstávám u těch sypkých nebo zapečených ;) Mohla by si nám je taky ukázat na sobě Annettko ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za tip na řasenku. Pořád hledám nějakou, která by mi opravdu vyhovovala. Zkoušela jsem i levnější i dražší řasenky a moc v nich nevidím rozdíl, tak ráda zkusím zase nějakou tu dostupnější řadu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle řasenku mám taky ozkoušenou a byla jsem s ní stejně spokojená jako ty. Splňuje, co slibuje. :))

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne