Photo by Patricie Behenska I.

neděle 25. srpna 2013

Srpen, 25

Po dlouhé době přidávám post. Byla jsem na dovolené. Jak jsem se vrátila, musela jsem dohánět zmeškané maily apod., takže jsem se k postu dostala až dnes. Na webu ANNETTE už normálně články poběží a vy se můžete těšit na další zajímavé články. Rozjela jsem spolupráci s jedním webem, zářijové číslo ANNETTE je plně připraveno - už se pracuje na dalším. K tomu jsem nafotila nějaké nové fotky s velmi nadanou a mladou fotografkou Patricií Behenskou a v úterý mě čeká přehlídka Top Secret :) Fotek mám více, takže v průběhu dnů očekávejte další :) Doufám, že si prázdniny užíváte! / dotaz? ASK.FM


25 komentářů

  1. Ty jsi taková kočka!! :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, hlavně ta druhá je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  3. No nemám slov! Kde jsi koupila ty krásné šaty??

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Moc ti to sluší :)
    Jinak u Patricie se fotila jedna má spolužačka a má taky krásné fotky :)


    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ! :) Fakt? Tojo Patricie dělá opravdu krásné fotky :)

      Vymazat
  5. si nádherná!
    teším sa na zvyšok!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Hm... pěkná!

    OdpovědětVymazat
  7. Bože to je nádhera! Ty šaty nemají chybu a máš moc hezkou barvu vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. krásná! moc ti to sluší! to jsi přijela ty za tou pani fotografkou, nebo ona za tebou? =) jestli by šlo focení v Praze, taky bych se chtěla nechat vyfotit =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Přijela jsem za ní, ale myslím, že po domluvě může fotit i v Praze :)

      Vymazat
  10. jsi kočka - i když nevím, jestli zorvna ode mě Tě to potěší :)) a jinak ty akce, focení a tak Ti závidím :)) vrrr, taky bych chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  11. ta první fotka je skvělá:)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne