REST IN THE GARDEN

pondělí 12. srpna 2013

Srpen, 12

Nově jsem nafotila pořádnější outfit post. Bylo to focené po schůzce s jednou zajímavou majitelkou jedné cestovní kanceláře, ale ne leda nějakou.. Za čím se cestuje nadchne několik nadšenců módy, ale o tom až později. Každopádně jsme se domlouvaly na spolupráci! K outfitu: Ano, pro někoho to nemusí připadat ideální - šaty a celkem masivní boty.. ale co! Prostě jsem si k nim vzala tyto masivní botky a i tak mi to přijde zajímavé .. :) Outfity teď budu fotit často, takže se můžete těšit. Fotil mě přítel a já mu moc za fotky děkuju :)





dress MOHITO / high heels BERSHKA / bracelet MOHITO / rings PULL&BEAR, BE CHICK /

32 komentářů

  1. kde ses nechala fotit?

    OdpovědětVymazat
  2. Je to super. Ta kombinace je skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to luxusně !

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, Vojanovy sady miluju! A moc ti to sluší, krásné šaty, zajímavé botky :)
    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mi ty boty k tomu připadají hrozně fajn :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Very lovely look. Great dress! (:

    www.anetesdomas.blogpot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky se nam povedli Lasko, moc ti to slusi :* To tak dopada kdyz se sejde krasna zenska a celkem dobry fotograf :D

    OdpovědětVymazat
  8. skvělá kombinace .. moc ti to sluší :))

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc Ti to sluší a i to ombre se mi tady na těch fotkách líbí mnohem víc! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přemýšlím jestli se mi více líbí ty šaty nebo boty. Nádherná kombinace a nádherné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  11. vsechny tve oufity maji neco do sebe.. jsi kouzelna a moc ti fandim jak v magazinu tak vubec :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Úuuužasné boty... A samozřejmě i krásné šaty. Moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  13. Nejparádnější outfit který máš :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadáš božsky! :) a ta úprava fotek je taky skvělá :))

    OdpovědětVymazat
  15. snad tě neurazí když řeknu - máš luxusní zadek! :D :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. překrásné šaty!:) moc ti to sluší!♥ a ten silný pásek na botkách přes patu vypadá moc zajímavě!:) dávám like na fb(petra lorencová) a na bloglovin!:) můžeš mě také podpořit, když budeš chtít ;) měj se krásně!♥

    www.lorietta.cz


    My Facebook page


    My Bloglovin profile

    OdpovědětVymazat
  17. Moc Ti děkuji! Tvůj blog znám mám ho rada mas zajímavý vkus a super fotky!:) také jsem te zmínila v aktualnim čísle Annette :)) a rada podporimm!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Beautiful photos! I think that this is one of the best posts you’ve ever published. Keep going! ;)

    OdpovědětVymazat
  19. máš překrásnou postavu Anetko! ♥ a ty vláásky, jsi kočka! :))

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne