Yves Rocher: Novinky

sobota 31. srpna 2013

Srpen, 31

Mám opět nějaké novinky z Yves Rocher, tak se v průběhu týdne můžete těšit na recenze :) Prozradím, že se to bude týkat chladící brusinkový masky, meruňkového peelingu na obličej, malinového lesku na rty a pár lacích na nehty. Kromě toho vám představím také exkluzivní produkty nové značky The Balm, která už má zastoupení i u nás! Oblíbila jsem si ji a vy sed těšte na recenze. Mám opět pár novinek, ale ty prozradím v průběhu týdne. Jinak můžete sledovat i web ANNETTEask.fm

7 komentářů

  1. krasne farby lakov na nechty! urcite ozivia kazdy look:)
    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadné, těším se:)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ten mint lak je krásný! nevěděla jsem že YR vyrábějí i laky, mám od nich řasenku a už jinou nechci! krásně rozdělí, prodlouží a žádné žmolky!

    OdpovědětVymazat
  5. :OO tam si musím zajít vypadá to hodně lákavě a hlavně se mi líbí ten peelingový gel na obličej :-*

    Zvu tě na AHAISHOPPING.COM giveaway

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne