Shopping in Parndorf

pondělí 23. září 2013

Září, 23

Možná jste zaregistrovali, že jsem se předminulý týden zúčastnila zájezdu do rakouské módní metropole Parndorf. Zájezd jsem vybrala u módní cestovní agentury FASHION TRAVEL, která zajišťuje několik zájezdů právě do světových módních outletových metropolí. Já osobně Fashion Travel jedině doporučuji, pokud milujete módu a chcete si pořídit značkové luxusní zboží za poloviční ceny. Já sama jsem například ulovila úžasné psaníčko Michael Kors z 90 Euro na 59 Euro a k tomu pár maličkostí, například spodní prádlo Armani, které mě v přepočtu vyšlo na něco kolem 250 Kč. Takže doporučuji! A cena? 890 Kč!

Jak zájezd probíhá? Sraz byl u Hlavního nádraží v 6:45. Jelo se kolem 4,5 hodin včetně přestávek ( v Brně ). Po příjezdu jsme obdrželi další slevové kupóny Fashion Pass, které dávaly na zlevněné zboží dalších 10% slevy, takže se velmi vyplatily. Nakupovalo se asi 4 hodiny. Pro někoho to stačilo, pro někoho ne. Ale mě s přítelem akorát. V Parndorfu je nespočet módních butiků od sportovních po elegantní. Nike, Adidas, Calvin Klein, Armani, Michael Kors, Prada, Gucci, Aldo, Mango, Intimissimi.. a mnoho dalších! Celou mapu Parndrofu naleznete ZDE. Jela s námi i obchodní manažerka Eva, která je velmi přátelská milá takže opravdu nemusíte mít z nikoho strach, ani ze samostatného zájezdu =) Návrat byl kolem 22:30. 

Další termín zájezdu do Parndorfu se bude konat kolem Vánoc. Pokud máte zájem se výhodných nákupů zúčastnit, napište na anetaktravel@gmail.com a jakmile budu vědět termín zájezdu, ozvu se vám, plus dostane slevu na vybraný zájezd! Na tuto adresu můžete psát své zájmy o zájezdy nejenom od Fashion Travel, ale také od BlueOceanTravel.cz či CulinariaTravel.cz - na každý zájezd vám zajistím jedinečnou slevu!




Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne