The Balm: Balm Shelter

středa 4. září 2013

Září, 4

Co jsem si naprosto oblíbila a jsem s tím spokojená - tónovací krém značky The Balm - Balm Shelter. Něco tak úžasného jsem ještě neměla. Opravdu. Jako jistě, že nedám dopustit na BB krém i make-up, ale tohle je opravdu něco super. Je fakt, že jsem o značce doposud neslyšela, ale když jsem na jejich stránkách objevila tolik krásně designových produktů, nedalo by mi to a asi půl hodiny v kuse jsem četla o jednotlivých produktech a detailně se zaměřovala na design. Ten je inspirovaný, řekla bych, Amerikou šedesátými léty a to se mi právě líbí! Jsem velice ráda, že jsem vyzkoušela právě tónovací krém a tady jsou mé dojmy.

Balm Shelter - jedná se o krásnou lehce oranžovou tubičku, ve které se ukrývá opravdu skvělá textura, která se na pleti skvěle vsákne. Jedná se o šedesát čtyři mililitrů, ale stačí používat opravdu menší množství a i tak bude vzhled projasněný. Je lehký, hedvábný a hydratuje. Je také dobré, že obsahuje SPF 18. Nejedná se o make-up, ani BB krém. Je to mazlavější konzistence, která na pleti vykouzlí opravdu ten správný tón. Já ráno používám obyčejný krém, pak nanesu tento a lehce pudru a obličej vypadá svěže, je rozjasněný, zdravý a příjemný. Nedělá lesk. Je vážně skvělý a jedině ho doporučuji! Více infa a fotka před a po, zde.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne