Time to Victoria Secret

pondělí 16. září 2013

Září, 16

Je to sice déle, kdy jsem obdržela psaníčko Victoria Secret a také se omlouvám za pozdní příspěvek. 

Značka Victoria Secret patří mezi mou nejoblíbenější a toto růžové třpytivé psaníčko se stříbrným nápisem mi přišlo ze skvělého eshopu Livien-kabelky.cz. Dlouho jsem hledala, kde se dá výhodně nakoupit různé doplňky této značky, a když jsem narazila právě na Livien-kabelky, opravdu jsem byla spokojená. Nejenom, že v sekci Victoria Secret máte k výběru mnoho psaníček za skvělé ceny, ale kromě toho tam také nakoupíte výhodně peněženky Calvin Klein, DKNY či Michael Kors. Například toto psaníčko jsem si vybrala proto, že se hodí k černé kombinaci, jelikož já tuto kombinaci často nosím. Potřebovala jsem něco na oživení a myslím, že tímto psaníčkem outfit rozzářím a nebude zas tolik " nudný ". 

Kromě toho mě překvapila i cena, která se u tohoto psaníčka jinde na eshopech pohybovala skoro o pět set korun více, než právě na tomto eshopu. Takže si dovoluji i říct, že toto psaníčko pořídíte nejlevněji právě na zmiňovaném eshopu v České republice. 



7 komentářů

  1. Taštička je moc hezká já mám od VS dva body splashe

    OdpovědětVymazat
  2. Psaníčko je hezké, ale ceny jsou podle mě docela přemrštěné... Tolik bych za nekožené psaníčko mainstreamové značky asi nedala.

    OdpovědětVymazat
  3. Super, vypadá to moc hezky! :)

    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sweet bag! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! Na mém blogu probíhá GIVEAWAY ve spolupráci se značkou Essence a filmem Mortal Instruments: Město kostí, tak se zúčastni :-)
    http://journaloftwins.blogspot.cz/2013/09/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne