INSTALIFE: OCTOBER

středa 30. října 2013

Říjen, 30

Po delší době opět přidávám článek. Omlouvám se, ale teď jsem neměla na blog ani moc na web čas, ale od teď chybu napravuji:) Kromě toho v pátek vychází podzimní číslo ANNETTE magazine! Čeká vás opět mnoho zajímavých rozhovorů, trendů a beauty. Ale dnešní post bude spíše můj instagramový, kde si mapuji fotkami každý den. Tak například včera jsem u nás objevila skvělý časopis Top Fashion, který jsem si vážně zamilovala - doufám, že i za pár let bude ANNETTE magazine také na této úrovni:) Nově jsem objevila matnou rtěnku značky INGLOT, se kterou jsem zatím neměla žádné zkušenosti, ale celkem jsem s ní spokojená - recenzi očekávejte příští týden. Bubbleology - skvělý drinky jedině doporučuji! Nově mám také článek v L´amour :) A pak sobotní dopoledne v Costa Coffee a fotka s přítelem:) - já na INSTAGRAMU: @annettekrubner

Pokud máte otázky či mi chcete něco sdělit, můžete, znovu budu odpovídat: ASK.FM


14 komentářů

  1. Máš krásné fotky na Instagramu, Anet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakou příchuť bubble tea jsi měla? Já si pořád dávám jen jahodu s bílou broskví, tak bych chtěla zkusit něco nového. Jinak krásné fotky, a přeji, aby se ANNETTE magazine začal (třeba za pár let) prodávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem maracuja a litchi:) ale dnes bych chtěla zkusit ten mléčný. Moc děkuji! Snad, uvidíme:)

      Vymazat
    2. Ten mléčný je úžasný. Dej vědět, jak ti chutnal! :)

      Vymazat
    3. Určitě :) myslim, ze to hned postnu na instagram jako všechno:D tahle doba je hrozná!:D

      Vymazat
  3. Skvělé ftoyk a bubbloelog je skvělej!

    OdpovědětVymazat
  4. S přítelem ti to moc sluší :) A super outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotky Anet <3 a ty džíny, božííí :)) jsi kočka ;)

    OdpovědětVymazat
  6. vy jste tak krásní moc Vám to spolu sluší :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne