GET SOME POLAROIDS BY PRINTIC

středa 11. prosince 2013

Prosinec, 11
Myslím, že tuto aplikaci není třeba představovat. Já si ji ale strašně zamilovala. Miluji polaroidky, měla jsem v plánu si pořídit i nějaký Fujifilm polaroid, ale díky Printic je to také snadné:) Postup je velice snadný. Stačí si aplikaci stáhnout do mobilu ( jak pro Android tak iTunes ), zaregistrovat a pak z pohodlí vašeho domova vybírat fotky, které chcete mít na památku. Já si jich pro začátek vybrala šest a krásně mi zdobí tabuli. Určitě aplikaci vyzkoušejte, jistě budete mít hodně vzpomínkových fotek jak z Vánoc, tak Nového roku :)

10 komentářů

  1. jé, to je super! asi tím někomu udělám radost k Vánocům:))

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa fotky z tejto aplikacie strasne pacia, daju sa z nich robit skvele kolaze. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky z Printic se mi také hrozně moc líbí, ale pořád jsem se nedokopala to objednat :)
    Krásné fotečky jsi vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sú krásne, chcem si nejaké objednať aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už od léta plánuji, že si fotky nechám také vyvolat, ale zatím jsem se k tomu ještě nedostala. Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotečky! :) PRINTIC je super aplikácia.

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne