INSTALIFE: NOVEMBER

pondělí 2. prosince 2013

Prosinec, 2
Po delší době Instagram. Je to směs asi těch nejlepších zážitků, fotek apod. z měsíce listopad. Ke každému dám nějaký komentář, abyste měli přehled:) 1. Minulý čtvrtek vyšel nový L´amour společně s mým článkem, který jste si mohly přečíst a také jsem se s přítelem zúčastnila Miss VŠE.
2. Na začátku měsíce mi přišel dlouho očekávaný sprchový gel Victoria´s Secret ze stránky www.primastore.cz! E-shop jedině doporučuji mají tam všelijaké beauty VS od 259Kč ! Jinak také přidávám naše páteční hody s přítelem, kdy si tradičně dáváme výborné zákusky na CČM u Hájka.
3. Po delší době jsem se nechala vyfotit, ale abych byla upřímná, tato fotka byla vyfocena pro jeden časopis, ale o tom až později:)
4. Opět zákusek.. :) a nový design, který je momentálně neaktuální.
5. A vynikající makronky z Paula♥ Dostala jsem je od přítele a byla jsem naprosto nadšená! Jsou výborné! A také pak sushi.. :)  - OMLOUVÁM SE ZA PŘEKLEPY A PODOBNĚ. POST JSEM PSALA V RYCHLOSTI, BOHUŽEL NEMÁM MOC ČASU. DĚKUJI.

10 komentářů

  1. Na fotce ti to moc sluší a fotky jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky, tvoj IG patri medzi moje najoblubenejsie. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotce jsi krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. skvelé fotky :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky! Ty zákusky bych si hned dala a makronky... ty vypadají úžasně!
    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Přenádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty makronky bych si taky dala :-)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne