THE SLIMMING T-SHIRT AND MORE

neděle 8. prosince 2013

Prosinec, 8
Určitě je mezi námi mnoho z nás, kteří stále nevědí, co pořídit svému příteli či kamarádce nebo sestře pod stromeček. Celkem jsem na tom byla stejně, ale web www.trickomat.cz vše zachránil. Takové vtipné trička jsem doposud ještě neviděla.

Na webu je mnoho různých triček se zajímavými texty, ale hlavně s potisky. Nejvíc mě dostalo „zeštíhlující“ tričko. Toto tričko je hitem internetu a viděla jsem ho opravdu na mnoha stránkách typu SWAG a podobně. Tričko samozřejmě nezeštíhluje tak jako že shodíte pár kil, ale fór spočívá v jeho potisku, to každý pochopí. Tímto dárkem určitě neurazíte a doporučuji ho zejména příteli.

Dále jsem vybrala triko „ Hodné holky se dostanou do nebe…zlobivé VŠUDE kam chtějí.“ S tvrzením celkem souhlasím a myslím, že v životě to tak i je. Toto tričko je ideální například pro svou sestru či kamarádku, která zrovna není svatá jako anděl. Tričko je spíše pro zábavu, ale nikdy nevíte, v jaké situaci ho budete potřebovat J

Na webu je mnoho takových zábavných triček, které rozesmějí každého. Určitě web doporučuji a za ty ceny uvidíte, že jste investovali do skvělého dárku pro přítele/přítelkyni/kamarádku/apod. a ještě si s tričkem užijete zábavy.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne