INSTALIFE: JANUARY

pondělí 17. února 2014


Dlužím vám opět další příspěvek na témat INSTALIFE, tentokrát měsíc leden. Je to sice už déle, ale nevadí. Na fotkách můžete tedy vidět směs nejlepšího, co se za leden odehrálo. 31.1. jsem fotila s fotografkou Petrou Veselou na Žižkovské věži - nějaké fotky jste již mohli na blogu vidět :) a pak během ledna jsem přišla s myšlenkou na vlastní e-shop. Na fotkách můžete vidět první kousky do prodeje - Starbucks Blogger, Not Chanel As Chanel a B.I.T.CH.. nově také DOPE - a za všechny kreslené motivy děkuji skvělé designérce Dominice, která byla tak hodná a pustila se do toho se mnou! :) Pokud byste měly zájem, vše se dá teď online objednat na adrese www.myhers1.com. Teď už nechci blog zanedbávat, takže se můžete těšit na pravidelné posty

10 komentářů

  1. Ty boty jsou dokonalé :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky a s přítelem vám to moc sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já mohu trička jen doporučit, již jedno mam, je úžasné! Nemohu se dočkat jara a léta až ho pořádně využiji :)

    EJNET

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to jsi mě velice potěšila!! Moc si toho vážím a jsem ráda, že se líbí! :)

      Vymazat
  4. Já prostě miluju tvuj instagram ! a tricka? paradnost!

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem máte nádherné fotky v posteli!!

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne