TOWER PARK PRAGUE AND ME

neděle 16. února 2014

 Opět vám přináším další várku fotek fotografky Petry Veselé.. :) 

A jinak, mám mnoho povinností.. Outfity nakonec nefotím, protože není čas. Blog teď u mě není na prvním místě a také jsem měla plné ruce práce s e-shopem, který se konečně spustil! Takže tak :) Krom toho chodím do školy, píšu závazné články které musím, musím chodit na akce - ze kterých povinně píšu reportáže, také mám občas focení, podnikám a je to kolotoč pořád do kola... Takže to respektuje :) Nejsem zapálená bloggerka, momentálně to mám prostě jako koníček, když něco je, tak to vyfotím a hodím sem. Teď bylo těžké období.. Děkuju ! :)

9 komentářů

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne