SUSHI & BLOGGERS

sobota 22. března 2014

Zkusila jsem zapřemýšlet o nějakém článku, který by byl tak trochu „jiný“, než dosavadně píši. Myslím, že bychom si mohly odpočinout od módy, Instagramu, kosmetiky či outfitů, a zkusit se zaměřit na něco víc lifestylového. A proto jsem se rozhodla zaměřit se na fenomén českých bloggerek, sushi.

Proč fenomén bloggerek? Když se podíváte na Instagram jakékoliv bloggerky, vsadím se, že tam naleznete minimálně jednu fotku s tímto lahodným pokrmem, proto jsem tomu také takhle začala říkat. Nicméně i já se přiznám, že i jednu fotku s tímto pokrmem na Instagramu mám, jelikož sushi přímo miluju! Vždycky mě to lákalo zkusit, nedám dopustit na maki nebo jiné, třeba lososové či tuňákové. Ale opravdu jsem netušila, že je sushi až tak kalorické – porce sushi se vyrovná BigMacu s hranolky!! Ale v tu chvíli na to zkrátka člověk nemyslí J A pokud hledáte různé restaurace, kam si zajít na sushi, doporučuji například Running Sushi, Sushitime nebo Sushi Take Away – vše v Praze.

Ale pozor! Není to dávno, co jsem narazila na něco, co vám cestu zaručeně ulehčí. Pokud někdy dostanete nepřekonatelnou chuť na sushi a budete ještě o to víc líné, doporučuji vám si najet na stránky rozvoz jídel – vřele například doporučuji stránkuFoodpanda.cz, kde naleznete nejenom sushi, ale i indickou kuchyň, českou či asijskou. Objednání si sushi na stránce je velice snadné a rychlé – stačí zadat město ulici a následovně se vám zobrazí seznam restaurací, odkud vám mohou vaše oblíbené sushi dovézt. Myslím, že je to nejsnadnější a nejpohodlnější věc, kterou můžete udělat. Rozhodně bych stránku doporučila navštívit J


A co vy? Jste příznivkyněmi sushi?

12 komentářů

  1. Popravdě jsem sushi vubec nezkoušela a nějak mě to ani neláká :D


    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě dřív také ne, takže jsem to nakonec vyzkoušela a mohu jedině doporučovat :D :)

      Vymazat
  2. Nejlepší, mohla bych se tim i udávit xD

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som sushi jedla raz a vôbec mi nechutilo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju sushi, ale všechny moje kamarádky to nesnáší, takže ještě že mám přítele, který toto jídlo miluje :)

    OdpovědětVymazat
  5. miluju, ale měla jsem ho pouze dvakrát :D bohužel, u nás ve městě ho nikdy nedělá...
    jinak mi přijde nesmyslné srovnávat sushi a BigMac, nezáleží přeci na kaloriích, ale živinách ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ešte som sushi nejedla a zatiaľ sa ani nejako nechystám, ale ak by sa v budúcnosti naskytla príležitosť, tak prečo nie?
    :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sushi mě naučila jist mamka v Usa..jinak jsem ho moc nemusela..ale neřekla bych že je to nějaký fenomén českých blogerek..Sushi frčí už nějakou dobu..i u celebrit

    OdpovědětVymazat
  8. Sushi jsem nikdy nezkusila ale asi nikdy nezkusím (i když...nikdy neříkej nikdy :D) nějak mě to neláká :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne