THE LIGHT

pondělí 31. března 2014

Po dlouhé době outfit mohu vám slíbit, že jich bude přibývat :) Moc děkuji skvělé kamarádce Terce za její chvilku a strpění mě párkrát vyfotit :D Přeji krásný večer.

BLAZER ZARA / JEANS TALLY WEIJL / BAG MICHAEL KORS / HIGH HEELS BERSHKA

26 komentářů

  1. No Anet, krásná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevím, spíš mám vražedný pohled :D ale děkuju :)

      Vymazat
  2. Úžasné fotky! :-) Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit! moc se mi líbí jeansy a kabelka!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeemin, tá kabelka je DOKONALOSŤ!! Ach ♥
    A aj jeansy sú skvelééé :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkny outfit, ta kabelka a bunda je skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to, ty botky♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tady jsi boží! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. páni ty jsi kočka! a ty boty..kolik měříš? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju :) Měřím rovných 180 cm.

    OdpovědětVymazat
  10. achjo.. tak teď nevím.. miluju nejvíc ten blazer, kabelku, džíny, nebo boty? :D jsi božská Anetko :*

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky :)

    lovelybeautybook.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. kabelka je velice pekna

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, náhodou jsem narazila na tvůj blog a strašně se mi líbí. Nechápu, že jsem ho neobjevila dřív!:)
    Máš neuvěřitelnej styl, takže minimálně odteď máš o jednu pravidelnou čtenářku víc, jen tak dál! :)
    Eliška
    www.timetofit.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tieto džínsy sú úplne super, veľmi sami páčia! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne