WE IN L´AMOUR - MARCH 2014

pondělí 3. března 2014

Po kratší pauze můžete v novém čísle L´amour objevit můj článek a fotku s mým přítelem ( ♥ ), tentokrát jsem se zaměřila na naprosto návykovou drogu, Instagram. Kromě toho jsem vyzpovídala další bloggerky, například Miu z Kissbook By Mia nebo Ejvi, takže si jejich názory určitě přečtěte! Pokud jsi mě třeba na Instagramu nenašla, tady je můj účet @annettekrubner :) A ještě něco, v následujících dnech můžete očekávat další drobnůstky do mého e-shopu MYHERS1 - co takhle prstýnky? Ano! A momentálně tam probíhá akce poštovné při platbě převodem zdarma + dobírka je teď za 75 Kč. Mějte hezký den :)

9 komentářů

  1. Vypadáte tam mooooc krásně!! :)
    EJNET

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej, to je už aký sen mať fotku v časopise :) A na fotke si krásna ♥
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní, jste krásní pár :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek :) velmi se mi líbí jak píšeš :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne