BEST STUDDED HIGH SANDALS FROM EVITA FASHION

sobota 26. dubna 2014


Omlouvám se, že přidávám příspěvek až teď. Tento týden byl velice pestrý. Ve středu jsem se s přítelem zúčastnila Nespresso eventu, kde představovali nový skvělý kávovar Nespresso, se kterým jsem fotila do květnového Cosmopolitanu, který již vyšel a vy si ho můžete koupit a podívat se :) Následující den jsme se zúčastnili čtvrteční módní přehlídky Daily Style & DOCA. Značku DOCA jedině doporučuji, mám od nich parádní kabelku, kterou můžete vidět na první fotce + jsem jako pozornost obdržela krásný náhrdelník, který vám představím v následujícím článku. A v pátek jsme se ještě na skok stavili na akci v Galerii Mánes - Shooting with the stars. Jelikož mi ve čtvrtek večer a v pátek nebylo moc dobře, aspoň na skok jsme se stavili :) 

Teď k botkám, které můžete vidět na fotkách. Zamilovala jsem se do nich. Jsou úžasné! Mohu říct, že jsem tento typ botek sháněla dobrých pár měsíců. Moc děkuji stylistce z Fashionplanet.cz, která mi doporučila stránku na FB - EVITA FASHION. Jestli jste si tyto botky taky zamilovaly, ale nevíte, kde je sehnat, doporučuji na Facebooku navštívit tuto stránku a v pohodě se přes Zprávy s majitelkou domluvit. Sice sídlí v Břeclavi, ale jestliže také nejste z Moravy ( jako já ), velmi laskavě vám botky doručí na vaší adresu. Botky jsem si naprosto oblíbila a hodí se mi k mnoha outfitům. A samozřejmě si také počkejte na outfit :)

Takže se koukněte na FB stránku EVITA FASHION a třeba vám padne ještě něco do oka, kromě těchto stylových úžasných bot.

8 komentářů

  1. Kdybych nosila lodičky, tak si takové taky pořídím. Ale koupím si takové alespoň baleríny :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Lodičky jsou nádherné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Anet miluji tvůj styl a blog! jsi módní ikona :) teď koukám na tuhle fotku oči mám jak pětikoruny, kde si koupila ten kabát? na kolik tě vyšel? :) takový sháním! http://snapwidget.com/v/707329739234829566#.U1zEPvl_syQ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,jeee tak to je mile!:) kabat je z Pimkie,ale koupeny jiz na podzim,tak netusim,zda tam jeste bude,ale treba.jo:) Cena byla myslim 1499 Kc:)

      Vymazat
  4. lovely look)
    Such a beautiful bag))
    I`ll be happy if we follow to each other via GFC!Just let me know in my blog) Have a nice day!)
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nějakým způsobem jsem narazila na tvůj blog a moc se mi líbí, určitě tě budu častěji navštěvovat a na FB stránkách jsem se také stala fanynkou :) Jinak děkuju za návrh Evita fashion hned se porozhlédnu jestli něco nemá :) Byla bych ráda kdyby jsi ve svém volném čase navštívila i můj blog, pokud tě to nebude otravovat :) Těším se na další tvůj článek :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne