INSTALIFE: APRIL WITH LG G2

neděle 11. května 2014

i2
i3 i4 i


Duben byl opravdu pestrý. Nejlepší ale na tom bylo, že jsem mohla mapovat svůj život pomocí úžasného telefonu LG G2, o kterém jste si mohli přečíst již dvě recenze! Focení a postování fotek na Instagram pomocí LG jsem si opravdu užívala a stále jsem měla to nutkání něco fotit. Pro mě je tento model něco úžasného. Pokud jste recenze nezaregistrovali, určitě se na ně mrkněte :) - 1.RECENZE + 2. RECENZE

Jak bych to vzala tak postupně.. konečně jsem si pořídila úžasnou svíčku Yankee Candle Summer Scoop - je úžasná! Zúčastnila jsem pár akcí - NESPRESSO EVENT , DAILY STYLE WITH DOCA, SHOOTING FASHION STARS 2014, ale také castingu na FACE OF FASHION TV.. Opravdu jsem si nedávala žádné naděje, ale postoupila jsem do TOP 10. Pro mě to byl obrovský šok. Bohužel se to tak špatně druhý den sešlo, že mi zdraví nedovolilo úplně pokračovat, ale i tak to beru jako super zkušenost :) Objevila jsem se také v květnovém čísle časopisu COSMOPOLITAN. .:)

Byl to super měsíc a jsem moc ráda, že jsem svůj instalife mohla mapovat pomocí LG G2. 

Naprosto ho doporučuji.

9 komentářů

  1. Závidím ti že jsi se mohla zúčastnit akce Shooting fashion stars 2014, pro mě by to byla něco jako pohádka :) Jinak jsi už několikátá která je s tímto telefnem dost spokojená, vidím že dělá perfektní fotky :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to zážitek, ale upřímně, mohli tam dát víc židlí k sezení, ono stát hodinu a půl na jehlách není nic moc příjemného :D :)) Jojo spokojená jsem hodně, tak jsem ráda, že se s vámi o své názory mohu podělit :)

      Vymazat
  2. máš překrásné vlasy :)) fakt super barva ;)

    OdpovědětVymazat
  3. uff, kolikrát si ještě přečteme od LG G2?:)
    jinak super fotky, je fajn jak jsi akční! ;)

    L.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne