PLAYBOY PLAY IT PIN UP COLLECTION 2

neděle 4. května 2014



Možná jste si všimli, že článek o kolekci PIN UP od PLAYBOY jste tu již viděli. Po nějaké době je tu opět nová kolekce, která je zahalena celá do fialové barvy a místo růžové mašličky tu máme žlutou. Celou kolekci jsem vyzkoušela a mohu vám prozradit i nějaké své názory a tipy :)

Vůně PLAYBOY mám ráda. Sice vám mohou připadat na "jedno brdo", ale u těchto PIN UP kolekcí je opak pravdou. Tato kolekce má něco svého, zkrátka něco do sebe. Nepřijde mi, že je to další marketingový tah, jak sestavit naprosto stejnou vůni, jako předchozí, změnit jen design a šup s tím na trh. Ne. Oceňuji, že si výrobci dali s výrobou vůní velmi záležet. Sice to má svou playboyovskou tradici, ale ve vůni cítím něco, co je naprosto nového a překvapivého. Naleznete zde stopy po hrušce, grapefruitu, máku, pomerančového květu, jahody, vanilky, cedru, pižma, ale nově také skvělé Pina Colady, která je v dnešní době velice oblíbená. Vůně byla uvedena na trh v tomto roce a už si získala mnoho svých uživatelek. Já sama jsem si zamilovala sprchový gel, který je velmi odlišný od ostatních Playboy gelů a spíše tento zanechává svěžejší a ovocnější vůni a pocit. 

Design. Nejsem úplně příznivkyně PIN UP stylu, ale tento se mi velice líbí. Oceňuji nápaditou kombinaci jemně fialkové s výraznou žlutou, která celkovému balení dodává šmrnc a osobitost. 

Myslím, že není třeba více představovat kolekci PIN UP, jelikož si myslím, že ji určitě už také znáte. Za mě je to velice povedené a jedině doporučuji.

10 komentářů

  1. Osobně si už vůně playboy moc nekupuji ani nevím proč. Možná právě proto že mi přišlo že jsou všechny na stejné brdo a po přečtení tvého doporučení se hned zajdu podívat po této novince :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo mě to také právě přišlo na jedno brdo, ale s tímhle jsem spokojená :)

      Vymazat
  2. Vůně Playboy mám ráda, některé jsou velice podařené a hlavně mi nepřijdou úplně na jedno brdo. Už jsem si ale od nich žádnou vůni přes rok nepořídila, takže jim tu jejich sbírku zajdu očuchat. Navíc minimálně deodorant by se šikl :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě se kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Playboy mám velice ráda :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. hezký článek :) já jsem od Playboy měla kazetu s vůní a mýdlem ještě z té uplně první řady byla jsem s ní spokojená ikdyž mi přišlo že moc dlouho nevydržela. Pak jsem dostala Chanelku k vánocům a jinou vůni už nechci :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovědětVymazat
  7. Amazing!!!

    http://www.klaranekulova.com/

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá skvele! :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne