3X SHOPPING-OUTFIT-STYLE

pondělí 16. června 2014


Jelikož jsem byla poslední měsíc tolik zaneprázdněná, neměla jsem ani čas něco hodit na blog. Teď je všeho konec- škola - a konečně mám čas jak na blog, tak psaní, práci, e-shop a focení :) Je fakt, že jsem outfitový posty dlouho nepřidala. Sice je to focené takhle, ale lepší něco, než nic :) Je to taková směs za poslední měsíc.. Slibuji, že v pátek bude konečně pořádný outfit post, jako byl ke konci března! :) A také už budu více aktivnější :) Mějte se fajn!

1. outfit blazer RESERVED top NEW YORKER kabelka MICHAEL KORS kalhoty TALLY WEIJL náramek H&M

2.outfit blazer RESERVED halenka H&M kalhoty TALLY WEIJL kabelka MICHAEL KORS boty MOHITO

3.outfit blazer RESERVED top TALLY WEIJL kalhoty RESERVED holinky PAUL FRANK kabelka MICHAEL KORS

8 komentářů

  1. Na všech třech outfitech ti to moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je úžasná Annett :-)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná prostě =)

    OdpovědětVymazat
  4. tú kabelku potrebujem ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tak nejlepší je na tom samozřejmě ta kabelka ;) Líbí se mi, jak jsi k ní oblečení pěkně zkombinovala.


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne