INSTALIFE: MAY 2014

středa 18. června 2014

Sice by měl tento článek být zveřejněn někdy na začátku června, ale nevadí :) Měsíc květen byl pro mě skvělý, vlastně jako každý měsíc :) Opět to beru podle mého Instagramu, jak to šlo za sebou. Na začátku května jsem se s přítelem zúčastnila Hairdressing Awards 2013 aneb Kadeřník roku 2013, na kterém jsem zastupovala Krasna.cz Byl to úžasný večer, u stolu jsem seděla například i s Lenkou Václavovou, která byla také na castingu Face of Fashion TV, kterého jsem se také zúčastnila, takže náhoda :) Na tuto výjimečnou akci mě nalíčila úžasná Patty, o které jste si mohli přečíst buď na e-shopu MYHERS1, nebo také na Krasna.cz :) Patty je vážně skvělá, rozhodně ji doporučuji, pokud vás čeká nějaké výjimečná událost a budete potřebovat profesionálně nalíčit :) Pak jsem měla svátek, tudíž sobě jsem si udělala radost americkým VOGUE a makronky PAUL♥ A nechybí fotka s přítelem od profesionální fotografky Kateřiny Novotné :) Déle tak různě.. :) Doufám, že i vy si užíváte každý měsíc, den.. :)

5 komentářů

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne