HEELS / ADIDAS

středa 9. července 2014



Opět přináším post fotek, které jsem fotila s mladou nadanou fotografkou Terkou Marešovou :) Tentokrát jsem zvolila trochu něco netradičního, jelikož jsem tento typ outfitu viděla u mnoha zahraničních bloggerek a velmi se mi zalíbil. Jedná se o kombinaci sportovních tepláků a lodiček. Viděla jsem mnoho kombinací jak barevných, tak stylových. Já si nedávno pořídila tyto parádní Adidas tepláky, které jsem zkombinovala s bílými lodičkami. Ať už to ve finále vypadá jak chce, mě se tento styl líbí :) Na druhé fotce jsem s přítelem, byla to taková momentka :)

TANK TOP TALLY WEIJL / TEPLÁKY ADIDAS / HIGH HEELS BOTOVO.CZ





18 komentářů

  1. A vypadá to skvěle, nějak bych se neodvážila tento styl zkusit ale na druhou stranu proč ne, vypadá to opravdu skvěle :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. velmi zajímavá kombinace, taková netradiční, ale máš pravdu, že v zahraničí je to doslova hit :D sluší ti to a sluší vám to :D :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Bomba fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. krásný outfit ! :) myslím že isnpirací od norských blogerek se můžeme jen učit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, pozyvam ta na giveaway na mojom blogu :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné, vypadá to zajímavě a tobě to přímo sluší :)
    Je to rozhodně lepší, než running shoes k sukním a elegantnímu oblečení :) to doslova nesnesu.

    OdpovědětVymazat
  7. krása prostě =)

    OdpovědětVymazat
  8. fotečky jsou krásné a vám to hrozně moc sluší!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kráááso, vy jste stylový! ;) Mě se tahle kombinace taky strašně líbí, moc Ti to sluší! :)) Fotky jsou úžasý! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekujeme! Vazime si to:-) :-) A dekujuuu*-* ted budu jenom fotit outfity,mam jich na planu celkem dost:-)

      Vymazat
  10. mě se tepláky s lodičkami fakt líbí! vypadá to neotřele, stylově a ještě je to pohodlné (mám na mysli ty tepláky, ne lodičky :D), takže za mě palec nahoru! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Anetko doteď jsem si neuměla kombinaci lodiček a tepláků představit a ani by mě nenapadlo to takhle dohromady zkombinovat, ale musím říct, že je to boží! Krásné fotky kočko :-*

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne