LADY & OJJU

úterý 15. července 2014



Tak tento outfit jsme fotily s mamkou na sportovním hřišti jako rychlovku. Doufám, že se vám to aspoň trošku líbí :D Jelikož jsem si oblíbila tuto meruňkovou kabelku české značky OJJU, celkový outfit jsem zvolila do bílé. Zkombinovala jsem bílý volný tank top, pouzdrovou sukni do pasu a mé nejnovější bílé lodičky. Já si tuto kombinaci oblíbila a nejspíše budu ve světlé barvě chodit častěji :) 

A tímto bych vám také ráda představila právě zmiňovanou českou značku OJJU, kterou jsem si okamžitě oblíbila! Jedná se o značku, která nabízí světové módní trendy, nadčasový design, vysokou kvalitu a především osobitý městský styl, který nikdy nezklame. Jak říkají: Vím, kdo jsem, kam jdu a jak chci zapůsobit.

TANK TOP TALLY WEIJL / NÁHRDELNÍK TALLY WEIJL / SKIRT PULL & BEAR / HEELS BOTOVO.CZ / BAG OJJU FROM ZOOT.CZ

25 komentářů

  1. No nekecej...! Kočka všech koček! Skvělá kombinace, jsi velmi krásná :-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to děkujííí O:)) Cením si toho!

      Vymazat
  2. Ty mas vzdy tak krasny fotky :) to bude asi tim, ze ty jsi tak krasna :D moc ti to zase slusi, bila je fakt tvoje barva! Chvalim lodicky a hlavne kabelku, chapu, ze sis ji oblibila! Doufala jsem, ze nejakou vyhraju, kdyz s nima bylo nekolik giveaway, ale tak aspon se kocham na ostatnich ;)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mooc :)) Néé nemyslím si :D Ale jsi hodná:) kabelka je skvělá, pohodlná, celkem i prostorná. Doporučuji navštěvovat Zoot.cz, kde mívají často různé akce, tak třeba bude i na tuto kabelku :)

      Vymazat
  3. Tak to je mega skvělý outfit! :))) Bílá ti totálně moc sluší :) Super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. lovely you are!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky a tu kabelku přesně v této barvě mám také vyhlídnutou :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to slusi a ty saty jsou primo bozske!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná kombinace, moc ti to tady sluší :) Normálně mi to začíná být líto, protože s bílou se dají vytvořit opravdu nádherné outfity a já zjišťuju, že v mém šatníku převažuje hlavně černá :/ Měla bych už to napravit.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla úplně ten samý problém. V mém šatníku převládá také skoro jenom černá:/ Ale když jsem si koupila po delší době světlý bílý kousek, ihned mě začala bavit :) Uvidíš, že se do také ihned dostaneš :D :)

      Vymazat
  8. ... nejkrásnější bloggerka♥

    OdpovědětVymazat
  9. ta kabelka je úžasná! já jsem ji vyhrála v giveaway u Aničky Stránské a už se vážně těším až si ji budu moct poprvé vzít ven :)) jinak bílá ti neskutečně moc sluší a máš vážně krásné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  10. Anett, mohu se zeptat, čím fotíš? Fotky jsou velmi kvalitní =) Děkuji, Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotím svým telefonem LG G2, dělala jsem na něj zde recenzi a fotí vážně parádně! Dokonce si nemusím ani půjčovat tátovu zrcadlovku, se kterou jsem také často fotila :D Ale tak pro rychlocení outfitu se mobil hodí a ty fotky vypadá , si myslím, kvalitně :) JInak když mám příležitost, tak foťák půjčím :) Ale jestli mohu doporučit, tak model LG G2, nebo teď je i model LG G3, má ho přítel a také si ho nemůže vynachválit :)

      Vymazat
  11. Jedním slovem..bomba♥! S nadšení se stávám tvým novým čtenářem :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  12. jednoznačně BOMBA!

    OdpovědětVymazat
  13. Co říct, prostě jsi holka vážně stylová:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tyjo, skutečně nádherné fotky a jde vidět, že máš styl! Supr :)

    OdpovědětVymazat
  15. kabelka je v tomhle případě na druhém místě, protože ty šaty jsou jednoduše a prostě úchvatný! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Dokonalý outfit, nemám co vytknout :p :) Hrozně moc se mi líbí tvoje lodičky. Jsem do lodiček naprostý blázen. :) Jestli jsi taky takový milovník lodiček rozhodně bys měla navštívit www.answear.cz mají tam stranšně moc krásné lodičky a těch stylů! Cena je taky perfektní, z vlastní zkušenosti doporučuju :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne