PRAGUE WITH DOCA BAG

neděle 6. července 2014



Konečně vám mohu zveřejnit nejnovější outfit post, který jsem fotila s mladou nadanou fotografkou Terezou Marešovou! Fotily jsme v krásných uličkách Prahy, kde jsme pro vás připravily 4 různé outfity:-) V následujících dnech se můžete těšit na další!

K tomu bych vám ráda představila značku, od které mám tuto skvělou kabelku - DOCA. Jedná se o řeckou značku, která má i u nás v České republice zastoupení a všelijaké oblečení či doplňky, si můžete objednat a zakoupit na stránkách Fashionplanet.cz ! Nejenom, že existuje e-shop této značky, ale i vy se můžete podívat a navštívit nejrůznější módní přehlídky, které se konají v samém centru Prahy. Sledujte jejich facebookové stránky nebo také portál Dailystyle.cz, se kterým Fashionplanet.cz a DOCA často spolupracuje! Líbí se mi, že kabelka je velmi praktická, není těžká a hlavně designově krásná! Určitě doporučuji navštívit jejich stránky a pokud se vám tato kabelka zalíbila, rozhodně ji doporučuji! :)

Dále bych ráda představila i tyto zajímavé botky, které vám mohou připadat stylově podobné jedné světové značce. Mnoho slečen se nejenom mě ptalo, kde takovéto sehnat. Doporučuji navštívit facebookové stránky EVITA FASHION, kde se dá v pohodě přes Zprávy domluvit. Sice obchod sídlí v Břeclavi - já bydlím nedaleko Prahy, tudíž by to pro mě bylo z ruky; - posílají na dobírku a není v tom problém :)

TANK TOP NEW YORKER / SHORTS TALLY WEIJL / HEELS EVITA FASHION / BLAZER ZARA / BAG DOCA from FASHIONPLANET.CZ



25 komentářů

  1. Krásný outfit, vlastně nejvíc se mi líbí kabelka (ten design a tvar, super) a boty, právě jsem je viděla už tolikrát že se mi prostě líbí :-) A těším se na další outfity
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezky sladěné.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. áááách! Annette, tohle se Ti moooc povedlo! A fotografka je neskutečně šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anetko ty jsi jak blonďatej andílek fakt :) Nádherná a ten outfit je taky boží, moc ti sluší bílá barva a nemůžu se vynadívat na tu kabelku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted moc dekuji :-) Noo byla jsem.opet u kadernice takze.jsem.jeste blondatejsi:-D Koukni na Fashionplanet.cz maji tam obrovsky vyber :-)

      Vymazat
  5. krásné fotky a moc se mi líbí ten top! :))

    OdpovědětVymazat
  6. ne, nemám slov.... přenádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Gorgeous look! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vítej zpátky! ;) Konečně outfit!!!! :)) Anet, je to úžasný, víc než skvělý, vážně parádní!!!! Fotky jsou super, už teď se těším na další! :) Jsi opět dokonalá! :) A momentálně jsi mi zvedla náladu, díky tomuhle článku, takže jen tak dál! ;) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jakou jsi mi udělala tímto komentářem radost a úsměv na tváří :)) Děkujíí a těší mě to!! :)))

      Vymazat
    2. Stejně jsi nejlepší! <3

      Vymazat
    3. To nééé, ale moc si toho váážííím♥

      Vymazat
  9. Strašně moc ti to sluší :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. kto si čo si, si prekráááááááásna :O

    OdpovědětVymazat
  11. Pekné fotky, kabelka aj topánočky! :) Možno iný kabátik by som k tomu dala, nejaké sako v pastelovej farbe. :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne