BLACK-WHITE TIME & MYHERS1

pátek 22. srpna 2014










tank top VOGUE ft. MYHERS1 from www.myhers1.com // skirt SINSAY // clutch ORSAY // heels from www.botovo.cz // 


Photos by TEREZA MAREŠOVÁ PHOTOGRAPHY

Minulý čtvrtek jsem fotila s fotografkou Terkou a tentokrát jsem vše zkombinovala do černobílé kombinace. Plánovala jsem totiž nafocení jednoho z triček/tílek MYHERS1. K tomu jsem zkombinovala černou pouzdrovou sukni, bílé lodičky a také psaníčko ORSAY, které mi k tomu skvěle vyšlo :)
Tess Kratochvilova řekl(a)...

jsi tak krásná Anet!

Blog de la Licorne. řekl(a)...

Krásne, nádherné, ženské ♥

Lucy0077 řekl(a)...

tak to je nádherné :) moc ti to sluší :)

Lucie M. řekl(a)...

Páni, úplná nádhera!!! Příští měsíc si musím udělat radost a to parádní tílko si pořídit, snad ještě bude :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/spotrebovano-july-2014.html

Anonymní řekl(a)...

Tílko totálně TOP! a ty také samozřejmě :))

The Annette Vogue řekl(a)...

Moc ti děkuji Luci! Neboj, určitě, sklad je často doplňován ! :)) A když nebude, tak doba dodání bývá cca 3 dny na sklad, takže si myslím, že se bát nemusíš :)

The Annette Vogue řekl(a)...

A děkuji všem!! :))

Thu Ha řekl(a)...

Krásná jako vždy :)) hned by se ty fotky hodily do Vogue :)

Anonymní řekl(a)...

nejrkásnější fakt :)

tatomymo řekl(a)...

vypadáš zatraceně dobře! :)

Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

Juli řekl(a)...

nádherné fotky! a to triko je úžasný!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju vám všem! :))

Cokinelle řekl(a)...

to tričko je skvelé!
http://bonesincouture.blogspot.sk

Patricia loves fashion řekl(a)...

Krásná klasika, které nikdy nevyjde z módy, moc se mi líbí to psaníčko ;)

Kristen H řekl(a)...

Jéj... vyzeráš v tom krásne :) Kika

Ivana Klepáčová řekl(a)...

wow ty vyzeraš nádherne ! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne