PILGRIM EARRINGS

neděle 10. srpna 2014



Dnes mám pro vás takovou pozvánku do světa šperků. Já osobně si na šperky moc nepotrpím, ale je faktem, že nejméně tři páry náušnic plus nějaké ty pecky, by měla mít každá z nás. Když jsem si právě jedny chystala vybrat, objevila jsem tyto roztomilé ve tvaru srdíčka.

Jedná se o značku Pilgrim, která na trh přivedla hned několik zajímavých šperků - náhrdelníky, prstýnky, přívěšky, ale také náušnice. Líbí se mi, že každý šperk má něco do sebe, má zcela jedinečný design, tvar, barvu, zkrátka vždy je každý originální. Tyto náušnice ve tvaru srdce jsem si ihned zamilovala. Oceňuji, že jsou kvalitní, mají krásnou barvu a hlavně nezčernají! Myslím, že právě zčernání a podobně je problémem mnoha slečen, tady u pilgrimek to nehrozí :)

Co se týče dopravy a doby dodání, vše bylo velmi rychlé. Vždy mám velkou radost, když dané zboží dorazí pěkně zabalené v nějaké krabičce, a ne jen v pytlíku, určitě víte, o čem mluvím. Tady jsem to měla úhledně dané v designové krabičce s mašlí :) 

Zkrátka, pokud hledáte a sháníte kvalitní náušničky, které vydrží, budou designově originální a zajímavé, doporučuji navštívit například stránku Eppi.cz, kde právě Pilgrim šperky pořídíte za příjemné ceny :)

8 komentářů

  1. Miluju Pilgrim, tady v Dansku maji obchody vsude tak si skoro zakazuji tam chodit protoze se mi vzdycky zarucene neco libi, navic jsou to kvalitni kousky coz ocenuji nejvic!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne náušniky. Ďakujem za typ! :)

    http://youtu.be/e1JfEJu6dgs

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné jsou :-)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne