OMGBAGS.COM! TIME TO NECKLACE

sobota 20. září 2014


Fotka je od skvělé fotografky Veroniky Rose!

Už je to sice trochu déle, kdy jsem obdržela tento zajímavý náhrdelník, ale i tak se s vámi podělím o můj názor na nový e-shop, který vás určitě zaujme :)

OMGbags.com - novinka, která se na trhu e-shopů nedávno objevila. E-shop je zaměřený jak na kabelky, tak na šperky. Tentokrát jsem udělala výjimku a zaměřila se na šperk. Jejich sortiment je pestrý, takový, že to není na stejné brdo a vždy vás jednotlivý kousek něčím zaujme. Mě zaujal tento. Sice může působit trochu masivněji, ale neodolala jsem. Líbí se mi jeho netradiční "styl", který ho dělá výjimečným. K nafocení tohoto náhrdelníku jsem zvolila sice bílé šaty, ale určitě bych ho sladila s jinými šaty, například s černými, i střih bych k nim zvolila jiný.

Oceňuji rychlou komunikaci a dodací dobu. První den jsem objednala, následující den jsem zásilku obdržela. 

Jsem ráda, že existují e-shopy, které zboží dodají přesně, jak to mají například na svých stránkách napsané a nemusíte čekat pět dní či týden. 

OMGbags nabízí také kabelky, takže pokud jste milovnice kabelek, nakoukněte :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne