#RANDOMTIMEINPRAGUE

neděle 5. října 2014





Po dlouhé pauze přináším random fotky, které jsem vyfotila v průběhu pátku v Praze s přítelem. Miluji podzim, i když to pro některé může znít zvláštně, jelikož se zastávám slunečných teplých dnů. Podzim je pro mě takovým opravdu jedinečným obdobím. Procházky po Praze..večery trávené s oblíbenými filmy..podzimní móda... samozřejmě, že začátky jsou krásné, pak nastává ten pochmurný blátový podzim, který natolik nemusím.. fotky jsou spíše jen tak.. :)

FUR VEST H&M // PANTS SONNINI // SHOES SONNINI // BAG MICHAEL KORS

14 komentářů

  1. Krásné fotky :-) a krásná vesta!

    OdpovědětVymazat
  2. Nad tou vestičkou z H&M taky přemýšlím :-) Anetko jak je na tom s pelicháním? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pelichání je v pohodě, sem tam něco, ale nic hrozného jsem nezaregistrovala, takže spíše doporučuji, a pokud bych nad ní měla přemýšlet, zda koupit nebo ne, tak určitě jo :)

      Vymazat
  3. Anetko já to mám s podzimem podobně :) Miluji ho dokud krásně hřeje sluníčko, venku je krásně :) Vyžívám se v nakupování svetříků, vestiček :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, moc vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podzim miluju, je nádherně barevnej)))) pro mě asi nejlepší roční období

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ta vestička na prvej fotke je neskutočnaaa ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné :-)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne