SATINIQUE - PRESS CONFERENCE

pondělí 20. října 2014


Minulou středu se konala tisková konference k novým vlasovým produktům značky Satinique, která spadá pod firmu Amway, kterou určitě znáte. Vše se konalo v luxusní restauraci OXO za účasti tří známých tváří, Kateřiny Mátlové, Barbory Mottlové a Ivany Jirešové. Na akci jsem dorazila společně s bloggerkami z Krasna.cz - Wendy a PJ. Celá akce byla velice zajímavá, na mně a PJ vyzkoušely rovnou vlasové produkty, kdy mi vyžehlili vlasy do rovna a PJ natočili. Byla to opravdu pohodová přátelská akce :)







ddd

9 komentářů

  1. Vypadají opravdu zajímavě, ty produkty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud byste měl/a zájem vidět je na vlastní oči jste srdečně zván/a na jednu z našich ukázkových akcí, případně mě kontaktujte na prusatom@gmail.com
      Přeji příjemný zbytek dne :-)
      Tomáš

      Vymazat
  2. Hlava vzhůru abych byla vysoká, jako ty nezabrala. (Sakra!) Každopádně to byla vážně milá akce a moc ráda jsem tě zase viděla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale neeee vysku nerees :-D :-) Ja jsem take rada, ze jsem te videla!

      Vymazat
  3. hezké prostory, prostředí...pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. moc vám to sluší holky!!!

    OdpovědětVymazat
  5. jj produkty sou supr, jako chlap mam od nich 2v1 a supr

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne