GOLD IN PRAGUE

čtvrtek 19. března 2015

Photo by Veronika Rose Photography
Photo by Veronika Rose Photography
Photo by Veronika Rose Photography

Sice plesová sezóna již skoro skončila, ale to neznamená, že na společenské šaty musí být opomíjeno. :) Tentokrát tu mám spíše takový photoshoot, který jsem fotila se skvělou fotografkou Veronikou Rose - pokud byste chtěli Veroniku kontaktovat, není problém - najdete ji na Facebook pod názvem Veronika Rose Photography. Tentokrát jsme fotily tyto třpytivo-zlaté šaty z obchodu Princessdress.cz. Eshop mě velice zaujal, zejména svým výběrem šat. Každá z nás si určitě vybere ty své :) Také oceňuji dobu dodání. Bylo to neuvěřitelně rychlé! Takže komunikace a doba dodání jednoznačné PLUS! Ale těch plus má vlastně všechna :) Určitě ho vřele doporučuji! 

Na focení jsem měla tyto šatky, plesové šatky Chantelle. Avšak musím říct, že mi byly trošku větší, ale v pohodě se to dá na boku zabrat :)

Mějte pěkný den a zanedlouho se můžete těšit na další příspěvek..

8 komentářů

  1. Skvele fotky, ty saty ti slusi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krása Anetko, moc ti to sluší, fotky jsou kouzelné a šaty opravdu božské :)

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. náádherné šaty! :) veľmi ti pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šaty, které ti fakt sednou:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, hrozně Ti to sluší ^^

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne