Random Time Mix

středa 11. března 2015


Tentokrát mám pro vás připravený takový mix fotek, co jsem za tento týden nafotila. Mám jarní prázdniny, ale abych si je opravdu užívala, spíše ležím v knihách a učebnicích ( přeci jenom se maturita blíží ! ).. no, hroooozně se těším na ten pocit, až bude po všem ! :D Jinak dnes jsem s fotografkou Veronikou Rose fotila tyto zlaté šaty z eshopu Princessdress.cz, takže pokud vás ještě něco čeká za akci, na web bych určitě koukla :) Fotily jsme v krásných prostorách v hotelu na Václavském náměstí s úžasným výhledem na Václavák :) Také jsem si ze zvědavosti koupila novou knihu Zpověď od modelky Veroniky Kašákové - tak jsem zvědavá - plánuji menší recenzi. Mějte prima den! 

7 komentářů

  1. Skvělé fotky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na recenzi knížky, Verča je mi moc sympatická a také mám v plánu si její knihu koupit :)

    New in: February 2015 + Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ji čtu a jsem velmi moc mile překvapená... je úžasná ♥

      Vymazat
  3. moc krásné fotky =)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt dobrý fotky, ten hotel vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tak to byl hotel Wenceslas Square Terraced - asi jsem to tam nedopsala, ale doporučuji ho :)

      Vymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne