JAK TO TEDY JE...

neděle 5. dubna 2015

Photo by Veronika Rose Photography
Po krátké pauze opět přidávám nějaký svůj příspěvek, ve kterém jsem pro změnu já. Tentokrát jsem fotila s velmi milou fotografkou Veronikou Rose. Sice to není moc "outfit" post, ale tak aspoň něco :) Zkrátka, nemůžu se už dočkat, až bude konečně teplo, vezmu zrcadlovku a budu fotit ty slíbené outfit posty, které jsem vám asi milionkrát slibovala. Upřímně, teď, jak je počasí proměnlivé, mě moc focení neuchvacuje, a radši si počkám opravdu na pravé jaro/léto :) Letos mě čeká maturita, tak jsem zvědavá, zda vše dopadne dobře, ale pevně věřím, že ano! :D Ještě bych ráda uvedla na pravou míru občas zveřejněné PR články. Můj blog není jenom o focení či kosmetice, věnuji se hlavně psaní recenzí, reportáží... také se intenzivně věnuji psaní PR článků. Vždyť víte, že existuje mnoho PR firem, které dělají "reklamu". Já nejsem firma, ale svůj blog mám také pro tyto účely a vůbec mi to nepřijde, jako špatný nápad :) Začínala jsem s tím ve svých 14ti let, kdy jsem byla prvně oslovena a jsem jenom ráda, že mám stálou klientelu a daří se mi. Jo, všimla jsem si sem tam gramatických i pravopisných chyb, vím, že se to nesmí stávat, ale když toho máte tolik a práce hoří, stane se. Ale až budu mít konečně volnější program, budu se snažit chybky opravovat :) Věnuji se také i jiným psacím aktivitám - Krasna.cz a tak.... Nechci, aby můj blog působil "reklamně", ale zkrátka to tak pochopte :) Každopádně se těším, až blog naplno zprovozním a konečně začnu psát i různé fotoreporty z cestování, pořádné outfit posty ( když už mám tu zrcadlovku, tak proč ji nevyužít... ) Také ANNETTE magazine opět od konce května zprovozním a opět se můžete těšit na online časopiseckou verzi, jako jste byly zvyklé dřív :) Vím, že jsem trošku s blogem polevila, ale každopádně neusínám na vavřínech a vše v budoucnu rozjedu :)

P.S. Ano, na fotce mám velké boty, vím, že to nemusí vypadat dobře, ale tak, stane se :)

Mějte prima den :)

TOP BERSHKA // SKIRT PULL&BEAR // SHOES BERSHKA // NECKLACE H&M

5 komentářů

  1. Na fotce vypadas skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka Anetko :) Každopádně si nedělej starosti, mě baví i reklamní články, ráda čerpám inspiraci a dozvídám se o novinkách, takže proč ne? :) A boj s časem máme všichni, za to se určitě omlouvat nemusíš. těším se na budoucí články :)

    Jak šetří shopaholici :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anet, na fotky jsem už koukala na IG:) hrozně ti to sekne. Ty ses pro focení narodila:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne