PINK & WHITE

úterý 28. dubna 2015


Opět přidávám nějaký ten "outfit" post :) Je ze včerejška, protože se konala skvělá módní přehlídka butiku Fashionplanet.cz, od kterého mám i tuhle kabelku značky DOCA - tu jste mohli už tehdy zaznamenat v jednom outfit postu focený Terkou Marešovou :)

Přehlídka byla super. Moc se mi líbily kombinace stylingů - skvělou práci odvedla hlavně Nikoleta z Fashionplanet.cz! Dále k vidění byla i luxusní kosmetika značky Sothys Paris. Tím bych chtěla poděkovat za příjemný balíček osmi produktů - určitě plánuji recenzi! :) Fotky z přehlídky jsou a budou nadále na mém Instagramu: @annettekrubner

A pro tuto akci jsem zvolila následující: bílou a pastelovou růžovku. Protože to byla přehlídka Fashionplanet.cz, byla pro mě povinnost si vzít tuto kabelku :) K tomu jsem zvolila bílý "kostýmek" a pastelové sandálky z Botovo.cz. :)

BLAZER BERSHKA // TOP BERSHKA // SKIRT PULL&BEAR // BAG FASHIONPLANET.CZ // SANDALS HEELS BOTOVO.CZ

11 komentářů

  1. Wow krasny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Musím uznať, že sa práve pozerám na jeden krásny príspevok, ktorý má niečo do seba. Len tak ďalej. Keep going!!

    SSLEEK

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tie topánky sú perfektné <3 Tak ako by ti pristal all black outfit tak aj keby si mala vreco na sebe tak si myslím, že by si vypadala perfektne <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. amazing look! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi sa mi páčia "biele" outfity od hlavy až po päty. A topánočky ti závidím, sú nádherné! :)

    Vladies
    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. tvuj blog se mi zacina libit cim dal vic :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne