ARMY BLACK PRAGUE

pátek 26. června 2015




26.6.2015 // Sice je tento outfit focen ještě před nějakou dobou, ale nevadí :) Fotila mě opět Tereza Marešová, se kterou už fotím něco kolem roku :) Tentokrát jsme to vzali kolem právnické fakulty v Praze. Tentokrát jsem to pojala celkem běžně, jak chodím částečně oblékaná, takže opět černá :) Ale abych to nebyla já, tak jsem to doplnila nějaký výraznějším doplňkem - kabelku s army potiskem. Kabelku už mám půl roku a pořád drží jako nová, což by také měla, když je to MK, že? :D Ale celkově jsem s kabelkami Michael Kors spokojená. Jednu mám už rok a půl a žádné popraskání, nic - a to v ní nosím dost těžké věci. Ještě mě omluvte za nedostatečnou délku kalhot - jsem vysoká a nějak jsem před focením nepřemýšlela, co si na sebe vezmu :D ( Ale koukala jsem, že se to prý nosí...:D ) A když se na to zpětně kouknu, tak ani ty boty mi k tomu nesedí!!

Jinak plánuji konečně letní outfit posty, post z dovolené, v plánu mám také focení šat pro Z-ciziny.cz.. zkrátka toho bude hodně :) Máte se na co těšit! Jo a zítra vychází nová ANNETTE! 

JACKET H&M // TOP TALLY WEIJL // PANTS SONNINI // SHOES HUMANIC // BAG MICHAEL KORS

13 komentářů

  1. Líbí se mi, že jsi přirozená, jde z tebe takový krásný esprit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to, kabelka je super!

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Boží outfit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten potisk kabelky se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám s MK kabelkami taky dobrou zkušenost. Hamiltonka po půl roce častého nošení vypadá jako nová, je pevná a nijak se nedeformuje. Dnes jsem si pořídila Hamilton Traveler, tak doufám, že s ní budu stejně spokojená jako s tou první.
    Jinak fotky od Terky jsou moc pěkné, a Tobě tyhle černo-černé outfity moc sluší. Navíc dávají prostor vyniknout právě kabelce :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. strašně mi připomínáš známou osobu vineru Lele Pons! :-) Sluší ti to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé fakt? To si nemyslím, ale děkuji:D :)

      Vymazat
  7. Moc nejsem na army styl,ale je to hezké :). Prohlížela jsem si jinak už půlku celého toho blogu a musím říct, že ti neskutečně sluší blond vlasy! :-) To je tvá přírodní barva?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)) No, jsem přírodní blondýna, ale po tom, jak jsem si je obarvila na tmavou, tak jsem musela opět stahovat a úplně to moje přírodní barva není :) Ale děkuji :)

      Vymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne