LITTLE FLOWER

čtvrtek 11. června 2015



11.6.2015 // Dnes přidávám rychlý report. Je to ze včerejška, kdy se konalo exkluzivní otevření nového butiku Asteri Fashion v ulici Pánská 5 - Praha 1. Byla to krásná akce! Moc děkuji stylistce Nikoletě z DOCA za pozvání a také za to, že me během akce nastylizovala do krásného barevného modelu, který v nadcházejícím postu uvidíte :) Akce se zúčastnilo i pár známějších tváří, jako například Andrea Verešová. V nejbližších dnech si počkejte na report - jak zde na blogu, tak na Krasna.cz :)

S výběrem mého outfitu na tento večer jsem to měla troku horší, protože jsem jela k přítelovi a jaksi jsem si vazala různé kousky oblečení, které mi moc oku "nesedly" :D Takže jsem to namixovala tak, jak to vidíte. Ani nevím, proč jsem si s sebou tahala tu koženou černou bundu, když bylo docela teplo :D Kéž bych tam měla třeba bílé sako.. no nevadí :) Ještě před tím jsme se stavili v Delmartu.. naprostá bomba! Cena salátu je 89 Kč - jenom sice zelenina a dresing, ale kolik toho bylo! To bylo snad poprvé, kdy jsem salát nedojedla :D Doporučuji!

Jinak tento týden a ten příští mě toho čeká zase tolik, že nevím, kam dřív skočit :D Ještě s přítelem vybírám nějakou exotiku, kterou bych ráda uskutečnila již ten příští týden :)

JACKET H&M // TOP NEW YORKER // PANTS BERSHKA // HEELS BOTOVO.CZ // CLUTCH MICHAEL KORS

16 komentářů

  1. Krásný outfit, ten top je parádní :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé a krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten topík to úžasně oživil =) Povedlo se Ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. Krasny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Lovely post! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné, Annette :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, top je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  8. Světlý jeansy mám moc ráda, škoda, že je nevídám častěji! Moc Ti to sluší, je to super!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslela jako obecně na holkách... :D

      Vymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne