MARVEL & BLACK & HERO

pondělí 1. června 2015


1.6.2015 // Dnes trošku netradičně. Tento černý "hero" outfit byl focený pro MYHERS1, kde je toto tílko k dostání. Fotila jsem s Terkou Marešovou v krásných prostorách Prahy. Za necelou půlhodinu jsme stihly ještě další dva :)

Fotily jsme v úterý, které jsem měla dosti pestré. Ráno jsem jela na nástřik do salonu Profibeauty, dopoledne jsem měla s Terkou focení, pak jsem měla nějaké vyřizování a k podvečeru jsem zavítala do OC Nový Smíchov, kde otevírali exkluzivní prodejnu čajů Kusmi Tea Paris. Byl to opravdu pestrý den. Člověk si ani neuvědomuje, kolik toho je schopný za 8 hodin stihnout :) 

Možná může outfit působit jako pěst na oko, ale černou mám ráda a prostě to je něco jiného. 

TOP MYHERS1 // JACKET H&M // SKIRT SINSAY // KNEE SHOES PIMKIE

Photo by Tereza Marešová

P.S. Jen chci opět říct, že nejsem na fotkách nalíčená - kvůli nástřiku :D

22 komentářů

  1. Luxus! Jako tohle jsem nečekala, ale vážně je to super! Palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  2. no teda parada !

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký outfit, máš krásnou postavu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opět skvěle vypadáš! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. skvele;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. topka :) to tilko je naprosto husty:D

    OdpovědětVymazat
  7. máš skvělou postavu! A moc ti to sluší!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to, to tričko je vtipný! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc slušivý outfit, mám ráda, tento styl, sluší. :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne