WITHOUT NAME

čtvrtek 4. června 2015






4.6.2015 // Jak mám ty prázdniny, tak mám i tak pocit, že nic nestíhám. Mám toho celkem dost, do toho hraji opět The Sims 4, kterou jsem si včera - místo nějakého oblečení - koupila :D Klasika... The Sims prostě miluju! Hraju je skoro 10 let a nikdy mě nepřestali bavit! V roce 2008 jsem z nich tvořila filmy..To byly časy... Asi si do toho pustím znova, tak mě někdy omluvte, že jsem duchem pořád jako dvanáctileté dítě :D Asi to znáte...

Pro tento outfit jsem zvolila opět černou sukni ze Sinsay a botky Pimkie, místo komiksového topu jsem zvolila tento tmavě-modrý, který bude také k dostání v Myhers1
Fotka je od Terezy Marešové.

P.S. Ta druhá fotka je momentka - můj výraz mluví za vše!
P.S.S Nebyla jsem nalíčená - kvůli nástřiku - to už jsem v minulém článku konstatovala :D

JACKET H&M // TOP MYHERS1 // SKIRT SINSAY // KNEE SHOES PIMKIE

21 komentářů

  1. Úúúú ty tvoje krásné nožky, sluší ti to. :)

    dashasoliman.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý outfit :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit, hlavně ti to sluší i nenalíčené, kdyby jsi to nenapsala do článku, ani bych si toho nevšimla :D Jinak já před lety hrozně ráda pařila Laru Croft :D

    Essence event

    OdpovědětVymazat
  4. pěkná bundička :)) a the sims jsem kdysi taky hrozně prožívala :D

    SWEET CHILLI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jo? Aspoň jsem nebyla sama :D

      Vymazat
  5. krásná postavička !

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnej outfit :) Nijak nekřičí a přitom mě nesmírně zaujal! Strašně se mi líbí ta sukně, včera jsem byla v Sinsey, ale nevšimla jsem si jí, což mě mrzí...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky i outfit :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz
    Katty

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Ti to sluší! <3 a ta druhá fotka je náhodou vtipná :D aspoň je vidět, že blogerky nejsou žádný umělý bárbíny, ale super přirozený holky ;)) Víc takových postů! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!♥ Jéé to mám radost :D Určitě budu přidávat více :) Ještě mě čekají domluvené články a pak budu zveřejňovat opět outfit posty :)

      Vymazat
  9. Skvělý outfit, ale ty botičky se k tomu moc nehodí, zvolila bych něco jemnějšího:)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne