#leggings

sobota 12. září 2015

Opět tu pro vás mám takový menší informační článek, který je tentokrát zaměřený na legíny. Co vy a legíny? Já osobně je moc nemusím, ale musím se přiznat, že doma nějaké mám a nosím je. Jsou černé, ale nejsou to ty "průhledné". Navíc opravdu nechápu, proč si některé slečny k legínům berou krátké tričko? K nim se přinejmenším hodí nějaký top pod zadek - pokud se ovšem nebavíme o kalhotových legínách, které jsou dostatečně "silné" a nic pak není vidět - chápete. Já si nedávno pořídila jedny na sport od Adidas a jsem s nimi velmi spokojená! Ale teď zpátky k článku.

Píšu o nich proto, že na Luxusnipradlo.cz právě probíhá akce - teda pokud jste milovnicemi legínů :) Značka Bas Bleu nabízí velmi kvalitní legíny i punčochy. A jsou dostupné a vyrobené z velmi příjemných materiálů. 

Jestli potřebujete třeba na sport, tak doporučuji třeba legíny Bas Bleu Caty90 za cenu čtyři sta třicet devět korun českých. Jsou ideální na sport a dostupné ve všech velikostech. Navíc jsou vyrobeny z prodyšného materiálu. Na online shopu naleznete mnoho dalších legín, které vás mohou zaujmou buď na sport, nebo na doma :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne