SELFIE TIME W/ MOJESELFIETYC.CZ

čtvrtek 17. září 2015


17.9.2015 // Jak si můžete všimnout, tento článek bude zcela odlišný než na ty, na které jste zvyklí :D Nedávno se mi do rukou dostala tato selfie tyč. A tak jsem si řekla, že k tomu nafotím fotky " v akci ", ale představovala jsem si je trošku jinak, ale zkrátka nebyl čas. 

Já obecně selfie nerada fotím! :D Proč? Já nevím, nemám na to asi obličej. Někdo je fotí denně, já tak jednou za měsíc. Nejspíš to je chyba webky, protože když se na sebe podívám do zrcadla a pak na selfie fotku.. hrůza! :D Ale tento článek není o selfie, jako mém, ale spíše o této super selfie tyči. Čtěte dál...

V dnešní době jich máme na výběr hned několik. S různými funkcemi a tak.. ale stejně si myslím, že nejlepší jsou ty, které jsou zkrátka jednoduché a levnější + univerzální. Nevím, proč prostě za ní vyhazovat tisícovku? Vždyť jsou krásnější a levnější.. je to jenom selfie tyč, takže ta kvalita se tam nějak extra neprojeví. Stačí, aby z toho mobil nespadl a danou fotku vyfotil! :D A právě jednu takovou jsem objevila za úžasnou cenu! Takže jestli si potřebujete narychlo nějakou pořídit, doporučuji selfie tyč z MOJESELFIETYC.CZ ! Je univerzální a kompatibilní jak s operačním systémem iOS tak Android. Ale pozor! Pokud vlastníte Microsoft, tak tyč pro vás vhodná není :/

Více informací se dočtete právě na webu, pokud vás zajímají nějaké detaily a tak. A cena je po slevě krásných 299 Kč! :)


TANK TOP BERSHKA
SHORTS H&M
BRACELETS NEW YORKER, H&M, BERSHKA
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne