TOP AUTUMN DRESSES FOR PROM

pondělí 26. října 2015

26.10.2015 // Milé čtenářky. Tímto článkem bych vám opět ráda dala nějaký ten tip v oblasti módy. Konkrétně se to bude jednat jednoho nového zahraničního online shopu Sherry London, který vám napoví, kde pořídit velmi krásné šaty třeba na nadcházející maturitní ples. Čtěte dál.

Já měla maturitní ples minulý rok a opravdu mohu potvrdit, že shánět šaty na ples není nic jednoduchého. Problém byl ten, že jsem vysoká. Měřím 180 cm a hlavně jsem měla podpatky, tudíž jsem rázem měla nějakých 188 cm? No řeknu vám, že délka byla největším problémem, ale naštěstí jsem objevila jedny velmi dlouhé krajkové v řetězci Mango, které mám schované dodnes :) Ale vraťme se k článku.

Protože jsem na Sherry London objevila velice krásné šaty, ráda bych vám nějaké představila.

Mně osobně velice zaujaly tyto Backless Empire Deep V-Neck Long Prom Dresses. Kdybych o té stránce věděla již dřív, nejspíše bych do nich šla. Líbí se mi, že šatky mají k dostání hned v několika velikostech, barvách a podobně! 
http://www.sherrylondon.co.uk/

Dále mě velmi zaujaly tyto Backless Sleevless Strapless Natural Long Prom Dresses. Opět jsou k dostání v několika barvách včetně velikostí. Velmi se mi líbí střih a materiál.Určitě bych k nim už nevolila další doplňky či rozpuštěné vlasy, raději bych zvolila možnost dle obrázku :)

Šatů je na výběr mnoho a mnoho. Koukněte na jejich stránky Sherry London a uvidíte, že vám nějaké padnou do oka :)

2 komentáře

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne