BABYLISS: AUTOMATICKÁ IONIZAČNÍ LOKNOVACÍ KULMA

pondělí 14. prosince 2015

14.12.2015 // O tuto super věc se s vámi musím podělit! Určitě víte, myslím, že jsem to kdysi psala, že moje vlasy jsou hodně těžké husté a nejdou moc natočit. Vlastně, všechny kulmy, které jsem dosud používala, byly prostě špatné, moje natočené vlasy hned spadly.. no a když jsem objevila novinku od Babyliss - ionizační loknovací kulmu, byla jsem nadšená hned z popisu!:D

Ani nevím, jak přesně s recenzí začít. Vyzkoušela jsem mraky různých vlasových produktů, které vlasy všelijak natočí, ale ty vlny mi nikdy prostě nevydržely. A když už, tak to byla tak hodina :D Nedávno jsem viděla právě na tu ionizační kulmu reklamu, tak jsem si řekla, že bude určitě skvělá! A moje představa se na 100 % potvrdila :)

Ještě předtím bych vám chtěla o této kulmě napsat nějaké informace:

- 100 % automatický proces
- digitálně řízený motor
- keramický povrch
- ionizace
- profesionální zahřívací prvek pro okamžité zahřátí ( 230 stupňů )
- automatické vypnutí
- otočná šňůra

Každopádně celkový popis naleznete zde u:)

Můj názor:

I když je kulma větší - nebo takhle: je to netradiční tvar, o tom žádná. Zpočátku jsem měla strach, že se i do toho vlasy třeba zamotají, ale kdepak! Je potřeba si kulmu dát " kulatým dolů " - jako to mám na fotce. Samozřejmě vám natočí jen užší pramen, nemůžete tam dávat 10cm tlustý pramen. A ještě něco - když je právě pramen silný a nenatočí se to, automaticky vás to upozorní díky pípnutí, které proběhne 3x za sebou.

Pramen je do chviličky natočen - řekla bych tak pár sekund A JE TO! Celá hlava pak do několika minut :)

Opravdu je to úžasná věc, díky které mi vlny vydržely i tři dny! Nevím, v čem je ta síla, ale jiné kulmy nic takového nedokázaly.. tohle je prostě super věcičky, kde se investice vyplatí :)

Ještě bych dodala, že na stránce Babyliss.cz jsou i další různé kadeřnické potřeby - žehličky a tak - které vás třeba zaujmou a něco si pod stromeček ještě pořídíte :D :)

8 komentářů

  1. Táto kulma ma dávnejšie zaujala, ale neviem čo by to spravilo s jemnými a vlnitými vlasmi ako mám ja. Či by to vedelo dodať objem alebo by potom boli vlasy ešte viac spľasknuté ..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím hele :/ Ale spíš bych řekla, že ti to dodá na objemu.. ono ty vlny na fotkách vypadají jakože "scucnuté", ale během dne a po rozčesání se rozvlní a celkově to vypadá objemnější :)

      Vymazat
  2. vypadá to bevzadně:) a máš krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Kulma je skvělá, souhlasím! A moc ti to sluší <3

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne