PURITY VISION: KOKOSOVÝ BIO OLEJ

pátek 4. prosince 2015


4.12.2015 // Přesně po měsíci přidávám opět post do mé kategorie MY BEAUTY. Po brazilském keratinu se tentokrát zaměřím na pleť/pokožku. Nedávno jsem si pořídila tento kokosový bio olej a jsem z něho nadšená :)

Chápu, že to není žádný objev, je známý a všude chválený, ale i tak jsem se s vámi chtěla podělit o moje názory - pokud třeba tápete, zda si ho pořídit :)

Pořídila jsem si ten menší - na zkoušku - a i těch sto mililitrů mi přijde skvělých. Používám ho především na pokožku. Má skvělou hloubkovou hydrataci, pokožka je okamžitě zvláčněná, chráněná před vnějšími škodlivými faktory a snadno se vstřebává.

Olej můžete používat i na pleť - pokud si myslíte, že vám ta lehce silnější aromatická vůně vyvolá například ekzém, tak se nebojte. Tedy já, když jsem byla malá, jsem na toto trpěla, ale olej používám i tak nějaký čas a v pohodě! 

Je také ideální na vaření ( to tam psali ) - ještě jsem s nim vařit nezkoušela, ale věřím, že to musí být bomba! :D Mimo to neobsahuje cholesterol, takže se nemusíte bát o své zdraví, pokud na něm budete pořád smažit :)

Jediné, co mi přijde, že není pravda - olej nezanechává mastnotu. Mně to přijde jako blbost, protože olej se vsákne až za docela dlouhou dobu a v podstatě nemůžete pak nic :D I na oblečení mi přijde, že je olej vidět, ale pak zmizí, tudíž fleky nezanechává. Jinak jsem s ním velmi spokojená a nejraději bych ho vždy po otevření snědla :D :)

Pokud si nevíte rady, co ještě pořídit někomu k Vánocům, doporučuji se mrknout i na další výrobky značky Purity Vision. Třeba vás osloví i jiné :) Dále objevíte produkty i zde na stránce.

foceno CANON EOS 600D

18 komentářů

  1. Tento kokosový olej mám z DM a používam ho namiesto nočného krému. Musím povedať, že mne pomohol aj s akné. Je zaujímavé, že pleť hydratuje a zároveň vysušuje vyrážky. Odporúčam vyskúšať aj na tento účel. Ale určite nie na extrémne mastnú pleť.

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak to je super, že pomohl :) Na mastnou bych ho také nedoporučovala - díky, že jsi to sem napsala :)

      Vymazat
  2. Já si právě kokosový olej přeji pod stromeček, protože jsem na něj slyšela tolik chvály, že si ho sama chci vyzkoušet, jak na pleť tak na vlasy:) Moje plet není zrovna nejlepší a sem tam ještě mívám problémy s pupínkama, tak mi s tím třeba pomuže:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji, ať se přání splní :) Určitě budeš spokojenááá

      Vymazat
  3. používám ho a za mě super!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip Annette☻

    OdpovědětVymazat
  5. kokosový olej u mě nemůže chybět už pěkně dlouho :)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. jediné, na co kokosový olej nepoužívám, je obličej... měla jsem po něm fakt vyrážku a všechno možné.. ale jinak na vlasy, na tělo, na všechno ostatní je úplně super a nedám na něj dopustit :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej aha :-\ asi na každou pleť reaguje jinak,u mě fakt zatím dobrý :-\

      Vymazat
    2. Jej aha :-\ asi na každou pleť reaguje jinak,u mě fakt zatím dobrý :-\

      Vymazat
  7. Kokosový olej je skvělá věc, ráda ho požívám na tělo a konečky vlasů .))

    OdpovědětVymazat
  8. používám kokosák jen chvíli, ale za to od hlavy až k patě a to doslova! super na vlasy i na tělo :)

    Puntíkatý blog

    OdpovědětVymazat
  9. Kokosový olej chci zkusit už dlouho a tys mne jenom přesvědčila o tom, že to není špatný nápad :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne