DOVE: DERMA SPA GOODNESS | KRÉM & MLÉKO

pondělí 11. ledna 2016


11.1.2016 // Dove. Také jste si ho tak oblíbili? Já tedy především díky novém vzhledu. A protože jsem docela na ten vizuální podtext, tak mě nová řada prostě nadchla. No, každopádně i samotné produkty jsou skvělé a jen tak z ruky je nedám :)

Možná jste si v předchozím článku všimli, že jsem pod stromeček dostala právě tuto řadu jako dárek. Ještě jsem k tomu měla úžasný rozjasňující olej na tělo, na který bude recenze zvlášť :) Sama ani nevím, jak tato recenze bude dlouhá či přínosná, protože tyto produkty jsou vážně skvělý a budu je asi jenom vychvalovat :D

Mám zde tedy bohatý hydratační krém na tělo a zjemňující tělové mléko pro suchou pokožku. Pokud jste si mysleli, že tyto produkty jsou vlastně totožné, není tomu úplně tak. Zkrátka bohatý hydratační krém je hustší a konzistence je krémová, mléko je mléko. Navíc mají oba úžasnou vůni ♥

Krémy používám v podstatě od Vánoc a zatím toho tam je pořád hodně, takže se nemusíte obávat, že vám krémy či mléka ihned dojdou. Ještě jsem přemýšlela nad tím tónovacím mlékem s efektem opálení. Zatím jsem se ho neodvážila pořídit, protože mám doma slušnou sbírku různých samoopalovacích krémů :D Ale nevím... máte některá z vás zkušenosti s tím tónovacím? Vyplatí se do něj jít? 

Každopádně tuto řadu vřele doporučuji pro všechny věkové kategorii i typy pokožky. Moje pokožka je spíše sušší a vyhovuje mi. Možná se leknete silnější aromace, ale nebojte se, zatím se žádná alergická reakce neprojevila. Spíš by ani neměla, protože Derma Spa je i pro ty, které trápí nějaké kožní problémy.

6 komentářů

  1. čekám na nějakou slevu, pak také vyzkouším, ale spíéš ten tělový olej, ten mě láká :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, to už bude doba, co jsem naposledy použila něco od Dove. Ale mamka má oma tělové mléko a prý je výborné. A hlavně krásně voní.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem od Dove nic moc nepoužívala,ale tahle rada je vážně super!

      Vymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne