DOVE: DERMA SPA GOODNESS | ROZJASŇUJÍCÍ OLEJ NA TĚLO

neděle 24. ledna 2016


24.1.2016 // Neřekla bych, že je to přesně měsíc, kdy byl Štědrý den! Jak rychle to uteklo! Každopádně jsem si pro vás připravila opět recenzi na jeden kosmetický produkt. Opět jsem se zaměřila na tělovou kosmetiku, konkrétně na úžasný rozjasňující tělový olej značky Dove, který jsem si velmi moc zamilovala.

Jak už jsem zmiňovala v předchozím článku o řadě Dove Derma Spa Goodness, naprosto jsem si ji zamilovala. A tento olej? Je něco parádního! Jestli si myslíte, že cena, která se pohybuje kolem tří seti korun, je hodně, tak mi věřte, že litovat rozhodně nebudete. Ano, taky jsem patřila mezi ty, které trošku tápaly, ale opravdu se investice vyplatila :)

Olej obsahuje jedinečnou technologii Celll-Moisturisers a omega oleje, které hydratují a zanechávají pokožku jemnou, rozzářenou a sjednocenou. V oleji je také cítit vanilka, vyživující kokos, citrus, zázvor, jablko, frézie a plumérie. Tyto ingredience dodávají oleji velice příjemnou a podmanivou vůni.

A jaké jsou další účinky?

Sjednocuje barevný tón pokožky, rozjasňuje ji, rychle se vstřebává, zanechává ji sametově hebkou a také ji vyživuje.

Z mé vlastní zkušenosti doporučuji například bohatý hydratační krém na tělo či zjemňující tělové mléko pro suchou pokožku.

Další Dove produkty objevíte na stránce, kde nejenom tělovou kosmetiku pořídíte za velmi příjemné ceny.

Za mě rozhodně ano! :)
Michaela Kofroňová řekl(a)...

pěkná recenze:)
pokud je z něj cítit kokos, budu ho milovat :D ! Vypadá jako super produkt:) Asi do něho investuji.
http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Určitě ho vyzkousej :-) :-) a dekujiii.

Nicolland řekl(a)...

Vypadá to skvelo!

http://nicolland.blogspot.co.at

The Annette Vogue řekl(a)...

A on je skvělý! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne